![]() |
‘Speedo’ of ‘boxershort’ zwembroek?
Van die slipjes zijn blijkbaar terug in de mode. Ik heb dat altijd al afgrijselijk gevonden voor mannen (tenzij eventueel voor body-buiders).
En u? https://www.standaard.be/cnt/dmf20230714_94359330 ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind dat ook onpraktisch, dat spant in de lies. Zeer irritant, daarom ook dat ik als ondergoed ook boxershorts draag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
En jeezes, het gaat weer over de islam. :x |
Citaat:
Sorry maar voor de Fred is een kat een kat. Geen zever met mij. Niemand heeft een probleem met speedo's behalve moslims |
Ik draag altijd een normale zwembroek. Ik ga dan wel om te zwemmen en niet om mensen te treiteren. In de vroegere jarendroegen trouwens alle mannen een normale zwembroek Heerlijk is dat want na het zwemmen is dat op 3 minuten weer droog.
Onder invloed van de Islam kwamen die half lange broeken die nooit droog worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: en bij die jongeren ging het niet over boxershorts zoals deze ![]() maar over ‘zwembroeken’ met pijpen tot aan de knie. En dat vind ik ook onnozel om in te zwemmen. |
Citaat:
Toen short verboden werden in de zwembaden in het Brusselse was het gedaan met moslims. De autochtonen deden toen gewoon weer een zwembroek aan. Ik heb geen weet van rellen met aziatische of latino allochtonen in zwembaden. Fred zal het U als man van op het terrein nog eens uitleggen. Er zijn geen rellen met Brusselse jongeren noch met Allochtonen. Er zijn rellen en problemen met moslim Jongens. Ja nogmaals een kat is een kat voor de Fred. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 118092 |
Citaat:
Ik heb het over de overige 99,99%. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Als alles een boxershort is heb je uiteraard altijd gelijk.
![]() Blijkbaar vond je zijn bobbel niet zo erg om te zien. 8-) |
Citaat:
Een beetje te klein naar mijn smaak, maar altijd nog beter dan zo’n liesknijper. ![]() Edit: bij nader inzien wel een gigantische bobbel. Bart van Antwerpen is vast jaloers. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be