Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   ‘Speedo’ of ‘boxershort’ zwembroek? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=269587)

Dadeemelee 14 juli 2023 19:30

‘Speedo’ of ‘boxershort’ zwembroek?

Van die slipjes zijn blijkbaar terug in de mode. Ik heb dat altijd al afgrijselijk gevonden voor mannen (tenzij eventueel voor body-buiders).
En u?

https://www.standaard.be/cnt/dmf20230714_94359330

fred vanhove 14 juli 2023 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10201629)
Van die slipjes zijn blijkbaar terug in de mode. Ik heb dat altijd al afgrijselijk gevonden voor mannen (tenzij eventueel voor body-buiders).
En u?

https://www.standaard.be/cnt/dmf20230714_94359330

Misschien staat dat afgrijselijk voor U maar aan mij staat dat beeldig. Wat is er eigenlijk zo afgrijselijk aan een echte normale zwembroek ? In mijn ogen niks tenzij U een gefrustreerde moslim bent ?

Dadeemelee 14 juli 2023 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10201632)
Misschien staat dat afgrijselijk voor U maar aan mij staat dat beeldig. Wat is er eigenlijk zo afgrijselijk aan een echte normale zwembroek ? In mijn ogen niks tenzij U een gefrustreerde moslim bent ?

Met die bobbel? 8O

En ik vind dat ook onpraktisch, dat spant in de lies. Zeer irritant, daarom ook dat ik als ondergoed ook boxershorts draag.

fred vanhove 14 juli 2023 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10201633)
Met die bobbel? 8O

Ja en ? Maakt die bobbel geen deel uit van uw lichaam ? Vrouwen hebben daar een spleet en twee bobbels op de bovenverdieping of heeft U problemen met uw eigen lichaam ? Van mij mag iedereen zelfs naakt gaan zwemmen. De textielindustrie is schatrijk geworden met uw manier van denken.

fred vanhove 14 juli 2023 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10201633)
Met die bobbel? 8O

En ik vind dat ook onpraktisch, dat spant in de lies. Zeer irritant, daarom ook dat ik als ondergoed ook boxershorts draag.

Ga dan zwemmen bij de naturisten ......maar ik weet niet of uw geloof dat toestaat.

Dadeemelee 14 juli 2023 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10201635)
Ja en ? Maakt die bobbel geen deel uit van uw lichaam ? Vrouwen hebben daar een spleet en twee bobbels op de bovenverdieping of heeft U problemen met uw eigen lichaam ? Van mij mag iedereen zelfs naakt gaan zwemmen. De textielindustrie is schatrijk geworden met uw manier van denken.

Misschien moeten we het codpiece terug invoeren? :lol:

Dadeemelee 14 juli 2023 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10201636)
Ga dan zwemmen bij de naturisten ......maar ik weet niet of uw geloof dat toestaat.

Ik lees er niks over in de agnostische bijbel. :-(

En jeezes, het gaat weer over de islam. :x

fred vanhove 14 juli 2023 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10201638)

Tuurlijk want moslims willen of eerder mogen geen zwembroeken zie speedo's dragen . Dat weet u ook wel maar je doet alsof je het niet weet. Alleen boxershorts in de hoop de bobbels niet zichtbaar zijn.

Sorry maar voor de Fred is een kat een kat. Geen zever met mij.

Niemand heeft een probleem met speedo's behalve moslims

fred vanhove 14 juli 2023 19:55

Ik draag altijd een normale zwembroek. Ik ga dan wel om te zwemmen en niet om mensen te treiteren. In de vroegere jarendroegen trouwens alle mannen een normale zwembroek Heerlijk is dat want na het zwemmen is dat op 3 minuten weer droog.

Onder invloed van de Islam kwamen die half lange broeken die nooit droog worden.

Zipper 14 juli 2023 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10201638)

t'is dan ook een grote bron van ergernis.

Dadeemelee 14 juli 2023 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10201642)
Ik draag altijd een normale zwembroek. Ik ga dan wel om te zwemmen en niet om mensen te treiteren. In de vroegere jarendroegen trouwens alle mannen een normale zwembroek Heerlijk is dat want na het zwemmen is dat op 3 minuten weer droog.

Onder invloed van de Islam kwamen die half lange broeken die nooit droog worden.

‘Boxershorts’ waren al in de mode lang voor die rellen met allochtonen in zwembaden.

Edit: en bij die jongeren ging het niet over boxershorts zoals deze

maar over ‘zwembroeken’ met pijpen tot aan de knie. En dat vind ik ook onnozel om in te zwemmen.

fred vanhove 14 juli 2023 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10201644)
‘Boxershorts’ waren al in de mode lang voor die rellen met allochtonen in zwembaden.

Zou kunnen maar doet niets terzake. Trouwens die rellen in zwembaden zijn niet met wat U noemt allochtonen maar met mannelijke moslims en die hebben nooit zwembroeken gedragen.
Toen short verboden werden in de zwembaden in het Brusselse was het gedaan met moslims. De autochtonen deden toen gewoon weer een zwembroek aan.
Ik heb geen weet van rellen met aziatische of latino allochtonen in zwembaden.

Fred zal het U als man van op het terrein nog eens uitleggen. Er zijn geen rellen met Brusselse jongeren noch met Allochtonen. Er zijn rellen en problemen met moslim Jongens.

Ja nogmaals een kat is een kat voor de Fred.

fred vanhove 14 juli 2023 20:20

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10201644)

Edit: en bij die jongeren ging het niet over boxershorts zoals deze

maar over ‘zwembroeken’ met pijpen tot aan de knie.

Dat is geen zwembroek maar een short. Dit is een zwembroek
Bijlage 118092

Dadeemelee 14 juli 2023 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10201650)
Dat is geen zwembroek maar een short. Dit is een zwembroek
Bijlage 118092

Voor mensen die aan competitiezwemmen doen. Dus ongeveer 0,01% van de bevolking.
Ik heb het over de overige 99,99%.

Zucht 14 juli 2023 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10201654)
Voor mensen die aan competitiezwemmen doen. Dus ongeveer 0,01% van de bevolking.
Ik heb het over de overige 99,99%.

Dadeemelee 14 juli 2023 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10201655)

Boxershort, die man heeft smaak! ;-)

Zucht 14 juli 2023 21:12

Als alles een boxershort is heb je uiteraard altijd gelijk.

Blijkbaar vond je zijn bobbel niet zo erg om te zien. 8-)

Dadeemelee 14 juli 2023 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10201659)

Maar enfin, dat is een boxershort! :?

Een beetje te klein naar mijn smaak, maar altijd nog beter dan zo’n liesknijper.

Edit: bij nader inzien wel een gigantische bobbel. Bart van Antwerpen is vast jaloers. :-D

Zipper 14 juli 2023 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10201659)

Zucht, je ken evengoed tegen de muur discuteren. Het is namelijk zijn specialiteit van draden te starten, waar hij al van in het begin meegeeft dat hij, en hij alleen het bij het rechte eind heeft.

quercus 14 juli 2023 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10201637)
Misschien moeten we het codpiece terug invoeren? :lol:

His Majesty's private parts ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be