![]() |
Steeds meer problemen met automobilistenvolk
https://www.bruzz.be/mobiliteit/hong...rkeersagressie
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
... |
Allemaal in het walg-allah Brussel...
|
Citaat:
|
Man in coma na zwaar geval van verkeersagressie in Sint-Joost
Met video; https://www.bruzz.be/mobiliteit/vide...ost-2018-09-19 |
Van zodra mensen uit hun kot komen is er miserie. Mensen zouden beter wat meer in of rond hun kot blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar vooral .....we waren nog met een pak minder. |
Citaat:
Het rijden van de maximum toegelaten snelheid (inderdaad, soms absurd traag) is voor sommigen al een reden om agressief tegen je te doen. |
Citaat:
Ik word hier in Brussel alle dagen ingehaald door trotinetten racefietsen en andere opgefokte zogenaamde fietsen. Ik mag nog 30 rijden maar zij zo hard ze maar willen. |
Steeds meer problemen met automobilistenvolk? :roll:
Steeds meer agressie problemen door onverdraagzaamheid en respectloosheid voor de verkeerscode door andere en "zwakke" weggebruikers omdat die nu menen dat de weg alleen voor hen is zonder verkeersregels want verkeersregels gelden enkel voor het automobilistenvolk. Je schiet dus op de verkeerde....fietsers vinden zelfs dat ze voorrang hebben met haaietanden op het fietspad. :silly: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is niet duidelijk door het probleem van enkele agressieve automobilisten te veralgemenen naar "steeds meer problemen met automobilistenvolk" waardoor je alle automobilisten over één kam scheert en doet alsof alle automobilisten autoterroristen zouden zijn en dat is helemaal niet waar. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het niet over een banale café-vechtpartij tussen twee gelijkwaardige partners,
maar, ik vind dat er veel te tolerant opgetreden wordt tegen fysische agressie. Er wordt geen boodschap meer gegeven aan de goegemeente dat slagen en verwondingen bedacht worden, of wErden, met gevangenisstraffen. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be