![]() |
Heb jij soms last van tarrels?
Last van tarrels? Niet getreurd, tegenwoordig bestaat er een tarrelkammetje! :-D
Met dit handige kammetje kan je alle tarrels eenvoudig verwijderen. Voor wie niet weet wat tarrels zijn: Dit zijn kleine stukjes opgedroogde kak die in je konthaar blijven hangen en meer en meer voorkomen sinds mensen met hun smartphone hun behoefte gaan doen. |
Citaat:
|
De oplossing?
![]() |
ik weet niet welke websites den Ijsboer allemaal frequenteerd, maar ik weet wel dat ik zijn straciatella niet wil proberen.
|
Citaat:
Je kan uw poep ook met de Schoof zijn washandje proper houden...;-) |
Citaat:
![]() |
Wel, ik wil de ludieke sfeer niet te veel bederven met een ernstige (pseudo-medische) reactie. Diegene die nu aan het eten zijn terwijl ze dit lezen, mss. even pauseren ;-)
Maar na 30+jaar darmproblemen zonder aanpak van de oorzaak door medische wereld (enkel symptoombestrijding), ben ik zelf tot de bijna perfecte situatie gekomen dat regelmatig de 'boodschap' als één egaal geheel wordt afgeleverd, zonder remsporen in de pot en met toiletpapier dat volledig proper blijft. En als je de perfect squat houding aanneemt op de pot, dan is een (niet te dikke) komkommer als formaat, geen uitzondering. Dus niks stukjes die ergens blijven kleven. Allemaal een teken dat je maag/gal/darmsysteem niet optimaal werkt... En nu terug naar de onderbroekenlol :lol: |
Citaat:
Nah, na een tas koffie of twee 's morgens durft het toch al eens spetterpoep te zijn hoor. |
Citaat:
|
Daar heb ik allemaal geen last van.
Alhoewel, vorig jaar voelde ik een bolleke, dicht in de buurt van mijn holleke. De huisarts oordeelde: te dicht bij de sluitspier opdat zij het zou wegbranden. Gelukkig was het niets kwaadaardigs enz. De proctologe heeft dat meesterlijk aangepakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog vanzeleve niet gegeten en ga dat zo houden. |
Nieuwe borden in Frankrijk?
![]() Citaat:
|
je moet daar af en toe black salve aansmeren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be