Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zeg niet Twitter, maar X (https://forum.politics.be/showthread.php?t=269673)

Dadeemelee 24 juli 2023 10:23

Zeg niet Twitter, maar X

Musk doet het dus echt. Goed idee?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230724_93042501

Citaat:

Elon Musk zet de naamsverandering van berichtendienst Twitter naar X door. De officiële account van het bedrijf heet inmiddels al X en het nieuwe logo is er ook al. In de toekomst moet X een ‘alomvattende app’ worden.
Weet hij dan niet dat Meta van Zuckerberg een flop is?

Ik denk dat het bij Musk gewoon die fascinatie voor woorden met ‘x’ is (zoontje) en Twitter is gewoon speelgoed voor hem.

Karel Martel B 24 juli 2023 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10206870)
Ik denk dat het bij Musk gewoon die fascinatie voor woorden met ‘x’ is (zoontje) en Twitter is gewoon speelgoed voor hem.

Er zijn verschillende redenen om te rebranden.

Associatie met slechte zaken of failure, zoals PVV of Dexia.

Mogelijks wil Elon dat we "Twitter" associeren met alle rotzooi onder de vorige eigenaars, zoals de censuur van de Hunter laptop vlak voor de verkiezingen.

Herr Flick 24 juli 2023 10:41

Citaat:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230724_93042501

Weet hij dan niet dat Meta van Zuckerberg een flop is?

idd rijke miljardair, die met al die twitter dingens hun kloten speelt in een soort, van zie nekeer wat ik met u kan doen.

ge moet daar eerlijk in zijn , ge zou dat ook doen, ;-)

Karel Martel B 24 juli 2023 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10206885)
idd rijke miljardair, die met al die twitter dingens hun kloten speelt in een soort, van zie nekeer wat ik met u kan doen.

Er is daar een zekere causaliteit aan de gang, moest iemand een succesvol bedrijf hebben, hij zou geen internet trol moeten spelen hee.

patrickve 24 juli 2023 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 10206953)
Er is daar een zekere causaliteit aan de gang, moest iemand een succesvol bedrijf hebben, hij zou geen internet trol moeten spelen hee.

Als uw goesting altijd is geweest om internet troll te spelen, dan is het toch met een (al dan niet tijdelijk) succesvol bedrijf dat hij nu zijn uiteindelijke goesting kan doen he.

Kijk, Musk is al rijk geworden. Dat is iets dat-em al gedaan heeft. Nu wil-em iets anders. En misschien is dat "internet troll" spelen. Wie zal het zeggen ?

Herr Flick 24 juli 2023 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10206974)
Als uw goesting altijd is geweest om internet troll te spelen, dan is het toch met een (al dan niet tijdelijk) succesvol bedrijf dat hij nu zijn uiteindelijke goesting kan doen he.

Kijk, Musk is al rijk geworden. Dat is iets dat-em al gedaan heeft. Nu wil-em iets anders. En misschien is dat "internet troll" spelen. Wie zal het zeggen ?

die gast schiet raketten de ruimte in, bouwt zijn eigen auto's zijn hyperloop is precies wat gedaan de laatste tijd. Had zijn eigen vlammenwerper, heeft paypall uit de grond gestampt.

dan koopt m twiter, dat is voor hem puur een hobby, waarom heeft hij dat gekocht, gewoon omdat ze hem aan het pesten waren.

Het is zoals ene die stinkend rijk is, naar een 5 sterren hotel gaat, het daar niet goed vind dan besluit het hotel te kopen en iedereen buiten te flikkeren die hem die slechte experience bezorgd heeft. Alleen dan op grotere schaal.

Ge hebt zo een mensen.

Dadeemelee 24 juli 2023 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10206885)

Ik kan mij niet voorstellen wat ik zou doen moest ik 500 miljard hebben. :|

Karel Martel B 24 juli 2023 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10206992)
Ik kan mij niet voorstellen wat ik zou doen moest ik 500 miljard hebben. :|

Het is nog VEEL en VEEL onvoorstelbaarder is, namelijk dat gij een bedrijf uit de grond zou stampen dat 500 miljard waard is.

Dadeemelee 24 juli 2023 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 10206997)
Het is nog VEEL en VEEL onvoorstelbaarder is, namelijk dat gij een bedrijf uit de grond zou stampen dat 500 miljard waard is.

Hij heeft geen bedrijven uit de grond gestampt. Hij heeft die gekocht met de miljoenen/miljarden van zijn papa.

Karel Martel B 24 juli 2023 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10207005)
Hij heeft geen bedrijven uit de grond gestampt. Hij heeft die gekocht met de miljoenen/miljarden van zijn papa.

Ja, van de smaragd mijn!

Dadeemelee 24 juli 2023 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 10207010)
Ja, van de smaragd mijn!

Oa. En ondanks wat Elon zei bestaat die écht, papa Musk heeft het zelf gezegd.

Maar dat is één van de redenen waarom rijken steeds rijker worden: Venture Kapitalisme.
Investeer een paar miljoen in elk van 10 belovende starter bedrijven. Eéntje ervan slechts moet slagen en je hebt je totale inzet 10 tot 100 voudig terug.
Rinse and repeat.

Herr Flick 24 juli 2023 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10207017)

Maar dat is één van de redenen waarom rijken steeds rijker worden: Venture Kapitalisme.
Investeer een paar miljoen in elk van 10 belovende starter bedrijven. Eéntje ervan slechts moet slagen en je hebt je totale inzet 10 tot 100 voudig terug.
Rinse and repeat.

ok,

maar hij had met dat geld even goed een boot kunnen afhuren aan de cote d azure vol met schoon gewillige mokels en nen eigen chef, en daar tot het einde van zijn dagen liggen niets doen.

Karel Martel B 24 juli 2023 14:49

Citaat:

Misschien loog papa Musk?

DAT zou verklaren waarom enkel Elon miljardair is, maar zijn broer en zus niet.

patrickve 24 juli 2023 14:59

Citaat:

Rinse and repeat.

Iedereen kan dat deels doen he. Maar enkel maar mensen met flair kiezen de 10 goei eruit. Want als gij dat doet, dan gaan die 10 die ge gekozen had, allemaal floppen.

Niet alle mensen die een start hadden zoals Musk zijn zo rijk geworden als Musk he. Het is dus niet waar dat zoiets "automatisch" is.

Oma 24 juli 2023 15:39

Musk is een verwende rijkeluis die uit verveling niet meer weet wat te doen met al zijn geld om de volgende, nog straffere fix te krijgen voor zijn kick verslaving.

Zucht 24 juli 2023 16:03

Na de mededeling steeg de X-coin 1600% in waarde.
Die heeft totaal niets met Musk of Twitter te maken, dat was een staaltje van hoe traders "werken".
Ondertussen is hij al weer gezakt naar een +60%.

Herr Flick 24 juli 2023 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 10207158)
Musk is een verwende rijkeluis die uit verveling niet meer weet wat te doen met al zijn geld om de volgende, nog straffere fix te krijgen voor zijn kick verslaving.

bwah, .dan had hij misschien op dat duikbootje gezeten ...

Infowarrior 24 juli 2023 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10207378)
bwah, .dan had hij misschien op dat duikbootje gezeten ...

Dat duikbootje is een totale scam! Een paar miljardairs zijn zo zonder verdere gevolgen kunnen verdwijnen in de anonimiteit. We kennen er zo nog een paar...

hamac 24 juli 2023 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 10206874)
Er zijn verschillende redenen om te rebranden.

Associatie met slechte zaken of failure, zoals PVV of Dexia.

Mogelijks wil Elon dat we "Twitter" associeren met alle rotzooi onder de vorige eigenaars, zoals de censuur van de Hunter laptop vlak voor de verkiezingen.

LOL
Er is nog nooit zoveel gecensureerd op Twitter dan sinds Musk het door de strot geduwd kreeg.

hamac 24 juli 2023 22:46

Citaat:

Vraag het eens aan de advocaten van Microsoft?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be