![]() |
Wat was me dat voor iets?
Een oplettende politieagent bemerkte een illegale wateraansluiting aan een gebouw dat formeel enkel voor opslag diende......
Opeenvolgende procedures legden echter iets veel potentieel gevaarlijkers bloot. Namelijk een soort labo in opbouw of reeds in operatie,ik kan het zo niet zeggen,waar behalve allerlei labospullen en proefdieren ook een voorraadje pathogenen aangetroffen werd,inclusief waar dit ganse subforum over over gaat.... https://arstechnica.com/health/2023/...omments-page=1 Alles is vernietigd ondertussen ,de eigenaar is blijkbaar niet erg mededeelzaam. Wat was me dat voor iets? Wat was hier de bedoeling van? 8O |
Soms heeft het doel wat zetjes nodig zekers, zoals het door mensen aansteken van brandhaarden om… ?
Bossen of parlementsgebouwen… Propaganda alleen werkt niet altijd en is bij momenten zelfs lachwekkend. |
Iemand die zijn werk meepakte naar huis?
Heb dat ook nog gedaan om iets af te krijgen. Was wel iets anders dan dit. Na wat te zoeken vond ik deze verklaring: https://abc30.com/reedley-lab-hazard...tech/13555300/ Citaat:
En die brand vond ik ook: https://www.yourcentralvalley.com/ne...s-caught-fire/ En verdorie zeg, "content not available in your country.region", de nazi censuur weer. Dus Tor Browser: Citaat:
Goe dat het geen terroristen waren. Dank oe wel Homeland Security opgericht na 11/09/2001! :D |
De website is al "429 Too Many Requests" lol.
Die "oplettende agent", nou, dat lab moet verhuisd zijn kort na de brand in augustus 2020. Dat is zoals gezegd 3 jaar geleden. Die agent heeft dus 3 jaar zitten slapen, trok nu zijn oog open, en vala, ie krijgt een medaille. En waarom zoeken jullie niks op? Iets lezen, vragen stellen, vragen op forum plaatsen, en een ander moet 't werk doen? |
Als ik het goed begrijp is het enige probleem dat daar hetzelfde deden als elders, maar zonder papierke :-)
Kortom, het Wuhan lab zat met wat overschot van brol, en een copain had nog wat opslagplek ergens... |
Doet eraan denken: als een internet startup faalt, dan blijft er wat computer materiaal over. Als een biotech startup faalt, dan blijft er wat bio hazard rommel over :-)
|
Wel,inderdaad...
Het wordt in ieder geval een juridische zaak..... "zonder papierke",tot daar aan toe,maar wat ze daarbinnen deden of niet deden zal ook niet echt op instemming van de autoriteiten kunnen rekenen... ALs we kijken naar de fotos (zie de NBC-links in de startposting van dit draadje)dan blijft de vraag "wat is me dat voor iets "?? Om eens terug te flitsen naar speculaties uit het prille begin van het Covids gedoe,DIT is hoe je dus nieuwe pathogenen "kweekt"...... geen speculatie meer mogelijk,en er hoeft niet eens een commissie helemaal naar China dus...Californie is ook goed :evil: Het is al de eerste "medisch gerelateerde" faciliteit niet meer waar het binnen eigenlijk een zwijnenboel bleek..... |
Citaat:
Citaat:
Dat is als een frietkot dat een vergunning krijgt om op het marktplein te mogen staan. Brand in zijn kot. Ie verhuisd naar een tijdelijk kot vlak naast het gemeentehuis. De mensen staan daar elke vrijdag en zaterdag avond aan te schuiven om fritten te kopen. 3 jaar later, een flik passeert, merkt de van een lantaarnpaal afgetakte kabel op, ontdekt het frietkot en slaat alarm. kga stoppen met typen want kheb mijn vingers nie meer onder controle. |
Citaat:
Ze begonnen, zeg maar, ze zagen een opportuniteit voor hun bezigheden dankzij overheidsmoeienissen, met het sars2 virus probleem dat werd geeleveerd tot kosmische hoogten. Onderzoek doen, proeven met muizen, misschien hebben ze resultaten van studies enz gepubliceerd, zou eens moeten zoeken. In hoeverre is dat nog altijd zo? De geeleveerde dwangmondvodproducties zijn gestopt. Vaccins zal ook niet meer zijn wat het was zeker? Je zou dan denken dat die onderzoeken ook uitgeonderzoekt zijn, maar nee dus. Ofwel waren ze daar nog aan het uitblazen van hun mega superhelden van de zorg prestatie in 2020, en liepen de muizen daar gewoon nog maar wat rond, af en toe wat kwekende op hun aantal op peil te houden, en ze hebben de arme beesten dan in de fleur van hun leven vermoor... oeps... geeuthaniseerd. Nog 1 ding, als je nog eens zo een titel maakt, zet dan WTF? ipv Wat was me dat voor iets?, das 4 bytes ipv 24, dan werkt het forum rapper, en klinkt zo salonfahig niet. |
Ik citeer maar uit de links van bij de start van het draadje hé..
Court documents say they failed to provide any licensing or permit that allows experimentation or other laboratory activity. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be