Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Rammstein (https://forum.politics.be/showthread.php?t=269756)

patrickve 5 augustus 2023 17:35

Rammstein

Ik was gisteren eens naar Brussel afgezakt, en blijkbaar was er een enorm concert van Rammstein, zodat ge aan de Grote Markt niet eens door kon, omdat er daar een groot aantal fans stond te wachten tot die gasten aan den Amigo toekwamen....

Iemand naar de concerten geweest ?

Bach 5 augustus 2023 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10213896)
Ik was gisteren eens naar Brussel afgezakt, en blijkbaar was er een enorm concert van Rammstein, zodat ge aan de Grote Markt niet eens door kon, omdat er daar een groot aantal fans stond te wachten tot die gasten aan den Amigo toekwamen....

Nee. Maar wel naar de grote markt geweest waar fans de straat blokkeerden voor het hotel waar de halfgoden zich zouden bevinden om een glimp op te kunnen vangen van hen. De politie had zelfs dranghekken gezet. Misschien heb ik u wel gezien daar gisteren. :lol:

Ge hebt u toch kunnen inhouden om wat aan populatiereductie te doen precies.

maddox 5 augustus 2023 19:01

Ik dacht dat Skobelev die drang niet weerstaan had, en nu met een glimlach van oor tot oor rondloopt.

maddox 5 augustus 2023 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10213917)

Bij gebrek aan Gods Flitslamp is dat begrijpelijk.

patrickve 5 augustus 2023 19:45

Citaat:

Nee. Maar wel naar de grote markt geweest waar fans de straat blokkeerden voor het hotel waar de halfgoden zich zouden bevinden om een glimp op te kunnen vangen van hen. De politie had zelfs dranghekken gezet. Misschien heb ik u wel gezien daar gisteren. :lol:
.

Dju ja :-) Ik was die vent met een kettingzaag en een jerrycan benzine in zijn handen...

We hebben ons 3 of 4 keer door die groep moeten wurmen en dat was niet praktisch....

patrickve 5 augustus 2023 19:46

Citaat:

Het bijzonder lage aantal makakken, en het feit dat er daar veel Duits spraken, heeft mij in een goede bui gezet.

Zucht 5 augustus 2023 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10213896)

Ik hoor ze nu terwijl ik voor mijn PC zit.
(Een 2-3 km verwijderd van het Boudewijn stadion)

patrickve 5 augustus 2023 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10213968)

:-D

patrickve 5 augustus 2023 20:00

Hoort dat hier thuis of in de tettendraad ?

https://www.youtube.com/watch?v=thJgU9jkdU4

Gipsy 5 augustus 2023 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10213968)

Ik zou er niet gaan naar kijken, naar geen enkele massa happening trouwens. Maar ik denk wel dat die Ramstier een hoop goede reclame heeft gekregen door die vrouwen die hem van verkrachting beschuldigen.
Maar tegenwoordig is dat ook goede manier om geld af te troggelen van een bekende figuur.

fred vanhove 5 augustus 2023 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy;10213974[B
]Ik zou er niet gaan naar kijken,[/b] naar geen enkele massa happening trouwens. Maar ik denk wel dat die Ramstier een hoop goede reclame heeft gekregen door die vrouwen die hem van verkrachting beschuldigen.
Maar tegenwoordig is dat ook goede manier om geld af te troggelen van een bekende figuur.

Op jouw en mijn leeftijd lijkt me dat evident:roll:

In de jaren 70 en 80 ging ik iedere maand wel naar een concert.....tot in het verre buitenland. Goede herinneringen aan maar er is een tijd voor alles.

Trouwens wie de sfeer van de concerten destijds heeft gekend kan nu niet meer als teleurgesteld zijn. Tegenwoordig is hun smartphone belangrijker dan de muziek. En dan heb je nog eens die Decibel regels .....een van de laatste concerten die ik meemaakte in de AB hoorde ik meer van wat het koppel naast mij zat te lullen dan van de muziek zelf

De rock concerten ik destijds heb meegemaakt blaasden je echt van je sokkel......goed voor je oren was dat niet bepaald maar wel voor de beleving en de sfeer.

Libro 5 augustus 2023 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10213973)
Hoort dat hier thuis of in de tettendraad ?

https://www.youtube.com/watch?v=thJgU9jkdU4

Tetten horen overal thuis ;-)

Gipsy 5 augustus 2023 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10214005)
Op jouw en mijn leeftijd lijkt me dat evident:roll:

In de jaren 70 en 80 ging ik iedere maand wel naar een concert.....tot in het verre buitenland. Goede herinneringen aan maar er is een tijd voor alles.

Trouwens wie de sfeer van de concerten destijds heeft gekend kan nu niet meer als teleurgesteld zijn. Tegenwoordig is hun smartphone belangrijker dan de muziek. En dan heb je nog eens die Decibel regels .....een van de laatste concerten die ik meemaakte in de AB hoorde ik meer van wat het koppel naast mij zat te lullen dan van de muziek zelf

De rock concerten ik destijds heb meegemaakt blaasden je echt van je sokkel......goed voor je oren was dat niet bepaald maar wel voor de beleving en de sfeer.

Toen ik in begin de jaren 80 in New York woonde had een vriend mij gevraagd om meet te gaan naar een café waar er amper een honderdtal mensen binnenkonden. James Brown kwam daar zingen. Dat was werkelijk iets buitenaards.Om nooit te vergeten.

Den Duisteren Duikboot 5 augustus 2023 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10214005)
Trouwens wie de sfeer van de concerten destijds heeft gekend kan nu niet meer als teleurgesteld zijn. Tegenwoordig is hun smartphone belangrijker dan de muziek.

Het gaat niet meer om de beleving, hé. Het gaat erom aan iedereen te kunnen tonen dat je daar was en zogezegd iets hebt beleefd, terwijl je vooral hebt beleefd hoe je een concert aan het filmen was met je smartphone. :-)

Citaat:

En dan heb je nog eens die Decibel regels .....een van de laatste concerten die ik meemaakte in de AB hoorde ik meer van wat het koppel naast mij zat te lullen dan van de muziek zelf

Ik ben niet rouwig om die regels. Ooit eens een concert bijgewoond van Mogwai in de AB, zogezegd "binnen de normen". De dagen daarna was ik doodsbang dat ik dat gepiep in mijn oren nooit meer zou kwijtraken. Naar sommige concerten ga ik nu niet meer zonder oordopjes.

Niet die regels zijn het probleem, maar al die kletskousen die liever "socializen" dan opgaan in de muziek. Dat ze die eens gewoon buitenzwieren... :-)

Skobelev 5 augustus 2023 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10213940)
Ik dacht dat Skobelev die drang niet weerstaan had, en nu met een glimlach van oor tot oor rondloopt.

Ik was daar inderdaad vrijdagavond. In de Golden Circle. Zolang het de ring of fire maar niet is.
En het was het beste concert van de 6 keer dat ik ze al gezien heb.
K ben wel mijn haar kwijt van de hitte van het vuur…

maddox 5 augustus 2023 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10214018)
Ik was daar inderdaad vrijdagavond. In de Golden Circle. Zolang het de ring of fire maar niet is.
En het was het beste concert van de 6 keer dat ik ze al gezien heb.
K ben wel mijn haar kwijt van de hitte van het vuur…

Haar? Dan was je slecht geschoren, of had je je kilt goed opgetrokken.

Skobelev 6 augustus 2023 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10214021)
Haar? Dan was je slecht geschoren, of had je je kilt goed opgetrokken.

Op mijn armen van ze omhoog te steken

maddox 6 augustus 2023 00:06

:-D
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10214033)
Op mijn armen van ze omhoog te steken

Bach 6 augustus 2023 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10213962)
Dju ja :-) Ik was die vent met een kettingzaag en een jerrycan benzine in zijn handen...

We hebben ons 3 of 4 keer door die groep moeten wurmen en dat was niet praktisch....

Ge moet die benzine wel in de kettingzaag doen en aan het koordje trekken. Anders doet die niets hoor.

patrickve 6 augustus 2023 06:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 10214040)
Ge moet die benzine wel in de kettingzaag doen en aan het koordje trekken. Anders doet die niets hoor.

Ah. Ik vroeg het mij al af. Het was een doe-het-zelver kit voor beginners, maar de handleiding was in het Koreaans...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be