Den Duisteren Duikboot |
5 augustus 2023 22:24 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
(Bericht 10214005)
Trouwens wie de sfeer van de concerten destijds heeft gekend kan nu niet meer als teleurgesteld zijn. Tegenwoordig is hun smartphone belangrijker dan de muziek.
|
Het gaat niet meer om de beleving, hé. Het gaat erom aan iedereen te kunnen tonen dat je daar was en zogezegd iets hebt beleefd, terwijl je vooral hebt beleefd hoe je een concert aan het filmen was met je smartphone. :-)
Citaat:
En dan heb je nog eens die Decibel regels .....een van de laatste concerten die ik meemaakte in de AB hoorde ik meer van wat het koppel naast mij zat te lullen dan van de muziek zelf
De rock concerten ik destijds heb meegemaakt blaasden je echt van je sokkel......goed voor je oren was dat niet bepaald maar wel voor de beleving en de sfeer.
|
Ik ben niet rouwig om die regels. Ooit eens een concert bijgewoond van Mogwai in de AB, zogezegd "binnen de normen". De dagen daarna was ik doodsbang dat ik dat gepiep in mijn oren nooit meer zou kwijtraken. Naar sommige concerten ga ik nu niet meer zonder oordopjes.
Niet die regels zijn het probleem, maar al die kletskousen die liever "socializen" dan opgaan in de muziek. Dat ze die eens gewoon buitenzwieren... :-)
|