![]() |
De minst waarschijnlijke doorbraken van 2005
Wat worden de minst waarschijnlijke nieuwe technologische of wetenschappelijke doorbraken in 2005? Nieuwe trends mag ook.
My 2 cents: - Interactieve televisie: nu ook nieuwslezers en politici wegstemmen per SMS - Marsrovers vinden geen water op Mars, maar wel een Ikea - De VS ontwikkelt een satelliet die aarbevingen opwekt, oeps, dat was 2004 :-) - Politici met een eigen weldoordachte mening maken hun intrede in de wetstraat - Windmolens geven gevaarlijke straling af en blijken de rotatie van de aarde te verstoren |
- Pinguïns verstoren de Internationale Klimaatconferentie in Zwevezele om aandacht te eisen voor hun situatie
- de poolkappen smelten - Pinguïns emigreren massaal naar de Himalaja maar worden aangevallen door ijsberen - de paus sterft niét - BHV wordt gesplitst - Nirvana houdt een reünie |
Teleport technologie voor het fileprobleem?
|
BUB groeit met 1%
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- De fiets wordt een sneller vervoermiddel dan de auto
- Er komt een nieuw dopingproduct dat de anderen trager doet lopen - Windows werkt foutloos - Je kan een bad nemen zonder water - Er komt een pil tegen werkloosheid |
- Anderlecht wint de champions league
- Groenrechts raakt uit de marginaliteit - Ik die eindelijk geld over heb op het einde van de maand - Siegfried Verbeke bewijst dat zyklon-b niet werkt (wanneer gaat die kwibus nu zijn experiment eens doen?) - Het VB geeft toe dat Dillen al jaren dood is en opgezet is met formol om de schijn te bewaren - De VS wint de oorlog in Irak - Museeuw geeft toe dat zijn piepstemmetje veroorzaakt is door dopinggebruik |
Guy vindt zijn 200 banen.
Nu die andere 1000 nog. |
BHV wordt gesplitst.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=3]B[/size]UB [size=3]H[/size]OUD [size=4]V[/size]OL |
Citaat:
|
Dat ik een nieuw type vliegtuig maak.
|
Dat Belgie blijft bestaan
|
Citaat:
Als België op 31 december 2005 niet meer bestaat geef ik u nen bak, anders geeft gij mij ene okee? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be