![]() |
Dode ratten en menselijke uitwerpselen......
........zijn de nieuwe aanblik van wat ooit een statussymbool was in Brussel, de "sjieke" Gulden Vlieslaan - Avenue de la Toison d'Or aan de Naamse Poort.
Brussel glijdt helemaal af naar 3de wereld-toestanden https://www.bruzz.be/samenleving/dod...ot-overgelaten En zij die daartegen protesteren zullen wel "extreemrechtse onmensen" zijn. |
1 dode rat maakt den oorlog niet , ik had het erger verwacht
|
K heb net nog eentje, op de weide gevangen, een paar km verder in het veld uitgezet.
|
Citaat:
|
Citaat:
De frigoboxterroristen hebben allemaal minstens twee honden bij en laten die maar wildschijten. De buurtbewoners zullen het wel opkuisen en proberen hun voortuintjes en straat op orde te houden want controle is er niet. Tijd dat men die beesten terug een medaille rond hun nek gaat hangen... kassa*kassa? En dan zijn er nog de dieren die bepaalde figuren gewoon aan hun lot overlaten of verlorengelopen dieren. Er is geen mens meer die een zakje gebruikt om de uitwerpselen in te deponeren en die in de daarvoor bestemde bakken te gooien. Wie moet men tot orde roepen, het dier of zijn/haar eigenaar. De laatse dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elsene is lang gespaard gebleven, maar moet er nu ook aan geloven. Aan de vroegere zo bruisende Steenweg op Elsene - Chée d'Ixelles (tussen Naamse Poort en Flageyplein) zijn enkel nog handelszaken die zelfs het niveau van "Zeeman" of "Wibra" niet halen. |
Citaat:
ik help die om zeep jong, een goei rat is een dooi rat. |
En al die rijke politiekers en andere elite die in Brussel wonen en het toch allemaal zo geweldig vinden. Die wonen allemaal ten zuiden van Brussel in wijken waar privé bewakingsdiensten patrouilleren en ze sturen hun kroost naar de internationale school in Watermaal-Bosvoorde of naar andere elitescholen in binnen- of buitenland.
Van daaruit is het makkelijk prediken dat de multiculturele maatschappij een enorme verrijking is. |
Citaat:
Nu dus ook, zolang ze maar niet zelf tussen de multikul hoeven te leven. :roll: Doe wat ik zeg maar kijk niet wat ik doe. :evil: |
Citaat:
Henrik en stront, onafscheidelijk. |
Citaat:
Net nog een mereljong naar het voc gebracht, twee goeie daden al vandaag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Streetview in Brussel:
Een crackske smoren Een kakske doen Een witte in elkaar slagen Eens gaan horen bij mijn advocaat hoe't met mijn rechtszaak tegen fedasil gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be