![]() |
NVA : Landbouw moet kapot - voor eigenbelang kan natuur de pot op
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230824_92283082
Citaat:
Mister proper blijkt gewoon een facade Erachter heerst eigenbelang ! Wat een schande ! Een kaakslag voor de gewone burger Hoe een landbouwer op de kop te schijten. Gewoon degoutant ! |
Ja macht en mensen die er niet mee om kunnen. Het natuurgebied op eigen kosten laten herstellen.
en 500 uren werkkamp bij de plaatselijke varkensboeren om de stikstof op te ruimen ;-) (in zijn schoon kostuum) |
De tuin lag er al decennia van ver voor hij dat huis had gekocht. Een tuin met een grasveld, zoals elke tuin eigenlijk.
Het paviljoen is een tuinserre. Die tuinserre staat er al decennia. 8 jaar geleden heeft hij wel zijn huis verbouwd, MET vergunning, zoals het hoort. Leugens dus, leugens die ons rood rakkertje met plezier mee probeert te verspreiden. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is het adres van Sander Loones ? |
Er zijn te veel varkens, te veel bemesting, de grond wordt vergiftigd en wij ook.
En dus moet er iets aan gedaan worden. En het wordt nu eens tijd dat er iets aan gedaan wordt. Dat de politiekers het maar oplossen. Daarvoor worden ze vet betaald. Wat we zelf doen, doen we beter? Tot nu er niet veel van gezien. |
Repliek op twitter:
Sander Loones @SanderLoones Ik blijf normaal ver weg van mediakritiek. Maar vandaag sta ik toch ferm te kijken. Onze tuin is helemaal geen waardevol natuurgebied, zoals De Standaard vandaag schrijft. Het is een grasveld. Dat is het al decennia. Dat was al zo onder de vorige eigenaar en de eigenaar daarvoor, en dat is gewoon nog altijd zo. Gras, toen en nu, zoals elke tuin. Er staat helemaal geen ‘tuinpaviljoen’ zoals De Standaard sfeerscheppend meent te moeten schrijven, maar een serre van 2 op 3 meter. En onze tuin ligt al helemaal niet vol verharding. Er is ook geen sprake van een veroordeling. Er is zelfs nog geen volledige bestuurlijke procedure opgestart. En er is zelfs nog geen volledig dossier. Maar voor De Standaard is er dus wel al reden voor een paginagroot stuk met een gigantische foto. Nu al totaal veroordeeld in de nationale pers. Politici moeten terecht aan hoge standaarden worden gehouden. Ik ben de eerste om dat mee te bevestigen. En natuurlijk zal ik er alles aan doen om de regelgeving te volgen. Maar zouden die hoge standaarden ook mogen gelden voor de media? En voldoen tendentieuze artikels die niet alle feiten correct weergeven aan zo’n hoge standaarden? Niet toevallig De Standaard? |
Citaat:
|
Met de lange arm van de NVA is een bechermd stuk duin met een vingerknip van aa.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat de N-VA, in dat geval, stemmen opbrengen. |
Citaat:
nee gij zou handelen uit eigenbelang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De twee verhalen, één van de standaard en één van de Sander, ze liggen nogal ver uiteen. Sander zou enorm dom zijn mocht hij de leugenaar zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be