Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Dit forum is te mannelijk en teweinig sexy. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=26994)

giserke 30 december 2004 01:50

Dit forum is te mannelijk en teweinig sexy.

beste,
Naar aanleiding van de topic 'wat is uw geslacht' zijn we meermaals tot de conclusie gekomen, dat teweinig vrouwen aan dit forum deelnemen.
Ik ben er van overtuigt dat de emancipatie tot het verleden behoort, dat Vrouwen zich wat meer mogen en kunnen bevestigen.
Hier ligt dus een loodzware taak bij de forum administrators om ook deze groep uit de bevolking te lokken.

Dus heren prominenten: Misplon, Jeroen en compagnie, Veel meer infiltreren in die middens.

ingenious 30 december 2004 01:53

hoe moeten ze dat dan doen? met ne knappe vent in het logo? :?

giserke 30 december 2004 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
hoe moeten ze dat dan doen? met ne knappe vent in het logo? :?

Als ze nu eens allemaal zouden beginnen met een deftig lief te zoeken die in politiek geïnteresseerd is, dan zijn er dit al zeker 5 meer.
Frederick het wordt tijd hé :-P

big bad wolf 30 december 2004 02:12

laat maar, men één vrouwelijke BUBbel hebben we hier al genoeg :mrgreen:

Geertje 30 december 2004 07:49

Het is toch tof zo : mannen ondereen.8)

Meia noite 30 december 2004 07:59

Mss is er een link te bespeuren met het feit dat het forum overbevolkt is door nationalisten allerhande..

Raf 30 december 2004 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje

Dat vind ik nu ook se! :-P ;-)

stab 30 december 2004 08:50

Eigenlijk is deze ondervertegenwoordiging van vrouwen wel eens een analyse waard van een paar slimme mensen op dit forum - of van zijn eigenaars.

jan hyoens 30 december 2004 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
beste,
Naar aanleiding van de topic 'wat is uw geslacht' zijn we meermaals tot de conclusie gekomen, dat teweinig vrouwen aan dit forum deelnemen.
Ik ben er van overtuigt dat de emancipatie tot het verleden behoort, dat Vrouwen zich wat meer mogen en kunnen bevestigen.
Hier ligt dus een loodzware taak bij de forum administrators om ook deze groep uit de bevolking te lokken.

Dus heren prominenten: Misplon, Jeroen en compagnie, Veel meer infiltreren in die middens.

Misschien dat een roddelforum openen helpt?8)

VlaamseBelg 30 december 2004 09:15

Je kan hier al wat gaan ronselen www.9maand.com, vrouwen bij de vleet.

Of op holebi-forums, die vrouwen staan toch al wat dichter bij ons. ;-)

Bobke 30 december 2004 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Misschien dat een roddelforum openen helpt?8)

Of iets over mode en borstvergroting.

Griffin 30 december 2004 10:28

Of een forum over reizen ;) Mijn vriendinneke zit de hele tijd de touroperators plat te surfen.

Raven 30 december 2004 10:35

Neen dank je. Ik verschil 180° van politieke mening met mijn madam. Ik ruzie liever net ne linkse op dit forum, dan met ne linkse tussen mijn kotmuren :wink:

Jonas Elossov 30 december 2004 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meia noite
Mss is er een link te bespeuren met het feit dat het forum overbevolkt is door nationalisten allerhande..

Jep, als ze nu eens ijveren voor een forum voor VB-ers op te zetten... (De Bub hebben er ondertussen al één...:-) )

Want ik denk niet dat er snel veel vrouwlijke VB-sters op het Forum zullen komen... Die moeten aan de haard en de afwas blijven, weet je wel...

Tantist 30 december 2004 10:43

Als je weet dat de partijen het moelijk hebben met de regel van 50-50 om vrouwen te vinden die op hun lijst staan, dan weet je toch genoeg? Vrouwen zijn over het algemeen verstandiger dan mannen, en dus houden ze zich minder vaak bezig met politiek.

Geertje 30 december 2004 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Als je weet dat de partijen het moelijk hebben met de regel van 50-50 om vrouwen te vinden die op hun lijst staan, dan weet je toch genoeg? Vrouwen zijn over het algemeen verstandiger dan mannen, en dus houden ze zich minder vaak bezig met politiek.

Dus conclusie, enkel de domme vrouwen zitten hier ? Dat mag jij hen dan toch zelf zeggen hoor.

Bobke 30 december 2004 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Jep, als ze nu eens ijveren voor een forum voor VB-ers op te zetten... (De Bub hebben er ondertussen al één...:-) )

Want ik denk niet dat er snel veel vrouwlijke VB-sters op het Forum zullen komen... Die moeten aan de haard en de afwas blijven, weet je wel...

Hoe verklaart ge dan dat er zo weinig linkse vrouwen op dit forum zitten ?

ingenious 30 december 2004 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje

vind ik ook. ow wacht... :?

ingenious 30 december 2004 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Of een forum over reizen ;) Mijn vriendinneke zit de hele tijd de touroperators plat te surfen.

ik ken zo iemand met een reisbureau-forum en zo heel veel vrouwen trekt dat niet hoor. ;-)

VlaamseBelg 30 december 2004 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Hoe verklaart ge dan dat er zo weinig linkse vrouwen op dit forum zitten ?

Die zijn te druk bezig met vrijwilligerswerk in de krottenwijken van Manilla. :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be