![]() |
Dit forum is te mannelijk en teweinig sexy.
beste,
Naar aanleiding van de topic 'wat is uw geslacht' zijn we meermaals tot de conclusie gekomen, dat teweinig vrouwen aan dit forum deelnemen. Ik ben er van overtuigt dat de emancipatie tot het verleden behoort, dat Vrouwen zich wat meer mogen en kunnen bevestigen. Hier ligt dus een loodzware taak bij de forum administrators om ook deze groep uit de bevolking te lokken. Dus heren prominenten: Misplon, Jeroen en compagnie, Veel meer infiltreren in die middens. |
hoe moeten ze dat dan doen? met ne knappe vent in het logo? :?
|
Citaat:
Frederick het wordt tijd hé :-P |
laat maar, men één vrouwelijke BUBbel hebben we hier al genoeg :mrgreen:
|
Het is toch tof zo : mannen ondereen.8)
|
Mss is er een link te bespeuren met het feit dat het forum overbevolkt is door nationalisten allerhande..
|
Citaat:
|
Eigenlijk is deze ondervertegenwoordiging van vrouwen wel eens een analyse waard van een paar slimme mensen op dit forum - of van zijn eigenaars.
|
Citaat:
|
Je kan hier al wat gaan ronselen www.9maand.com, vrouwen bij de vleet.
Of op holebi-forums, die vrouwen staan toch al wat dichter bij ons. ;-) |
Citaat:
|
Of een forum over reizen ;) Mijn vriendinneke zit de hele tijd de touroperators plat te surfen.
|
Neen dank je. Ik verschil 180° van politieke mening met mijn madam. Ik ruzie liever net ne linkse op dit forum, dan met ne linkse tussen mijn kotmuren :wink:
|
Citaat:
Want ik denk niet dat er snel veel vrouwlijke VB-sters op het Forum zullen komen... Die moeten aan de haard en de afwas blijven, weet je wel... |
Als je weet dat de partijen het moelijk hebben met de regel van 50-50 om vrouwen te vinden die op hun lijst staan, dan weet je toch genoeg? Vrouwen zijn over het algemeen verstandiger dan mannen, en dus houden ze zich minder vaak bezig met politiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be