![]() |
Sekswerkster: "Tien klanten op één dag, natuurlijk kunnen wij dat."
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230824_93426783
De meisjes van (niet altijd) plezier in het Schipperskwartier: “Tien klanten op één dag? Natuurlijk lukt dat” In twintig jaar tijd veranderde véél in het Schipperskwartier, maar de meisjes achter de ramen zijn altijd de motor gebleven. “Als de klant correct betaalt, kan hij veel van mij krijgen.” Tot tien klanten per dag ... https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230824_93426783 Je moet het toch maar doen hé. Nu, aan mij is dit echt niet besteed. De dag dat ik nog eens betaal voor seks, is het de eerste keer. Stel je voor dat je de zevende of de achtste bent ... |
Citaat:
Je kan ook een privaat sekswerkster boeken. Dat zal je alleen een beetje veel duurder kosten. Nu de dag dat je oud bent en in een WZC zit ben je waarschijnlijk ook de zevende bij wie de bejaardenhelpster die dag de pamper komt verversen en de kont wassen. Bij de tandarts ben je waarschijnlijk ook de tiende bij wie hij die dag met zijn vingers in de muil ligt te prutsen. Ge moet daar best allemaal niet te veel over nadenken;-):-) |
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard krijgen enkel de eersten de volle lading.. Wat de zevende of achtste werkster daarvan vindt, heb ik me eigenlijk nog niet afgevraagd.. |
We zaten in de Palace Club in Aalst op een nacht.
Een van ons maten flirt met eentje aan de toog en gaat er mee buiten Hij komt een tijd later terug binnen en zegt “Goh, zo een hete, k heb ze eens gebeft, ze had presies in haar broek geplast, zo nat” De ober hoort dat en zegt: “Geen wonder, je bent al de vijfde die er mee buiten gaat” Smakelijk. |
Citaat:
Ik rij nog liever met de handkar dan daar ook maar ene euro aan te besteden. |
Schipperskwartier is het Schipperskwartier van vroeger niet meer.
Zevensten Hemel weg, Keteltje door omstandigheden dicht, meeste goeie bars dicht. Ooit eens met een bloedmooie Griekse mogen gaan eten. De Madam van de bar verwittigde mij wel, pas op met dat meiske hé want doe niets verkeerd of ze komen u halen hoor. Het etentje was lekker dit even volledig terzijde. Kalispéra!!! (grijnszzzz) Geen idee van hoe het met haar is afgelopen daarna om reden van dat ik de braafheid zelve geworden ben... Klinkt wel geloofwaardig niet? :lol: En bij de Chinees gaan eten en daarna ff de sexshop binnen de deur naast het restaurant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Interimbureau!? 20-30% commissie voor de "pimps".
20-30% voor het vastgoed. 20-30% voor smeergeld naar de autoriteiten. (Knijpen een oogje dicht.) 40% voor de vrouwe van plezier. Zit ik er veel naast? |
https://www.youtube.com/watch?v=kO9J...-VirusTerrance
:-D Zo kan je natuurlijk over je alles excuseren. "Dame van plezier." Excuustruus. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan de 76ste zijn deze week, of de 6.456ste in totaal. Boze tongen beweren dat Mick Jagger 20.000 verschillende vrouwen heeft binnengedaan. Die vrouwen wisten dat en stonden desondanks toch in de rij voor een "kwakje" .... Of is dat niet hetzelfde ? |
Bij Frank Vandenbroucke, onzen “topcoureur” , is het prostitutiebezoek anders wel slecht afgelopen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be