![]() |
Tik Tok ster/influencer worden
Op Youtube is het mislukt, idem op Instagram.
Misschien dat ik wel doorbreek op Tik Tok.............. ???? Maar er is zoveel beter/presentabeler/more outgoing/leniger/sportiever/intelligenter/mondiger/modebewuster/model lookalike(beler)/sexier etc. than me............... *SIGH* I feel I will never be *the popular one*........ (toch niet in the extraverted world out there). Ik zal nog lang mogen wachten op al de #freebies, #paidadvertisements, #snoepreisjes, etc.etc. wat zulk *stardom* met zich meebrengt. RE-SIGH! |
Of een drugsbaron/ander duister figuur die mij uitnodigt op z'n superdeluxe penthouse en mij op shoppingtrip neemt............. Chanel here I come!!!!
|
*SIGH*
*****Waarom ben ik geen mooi sexy blank meisje/vrouw, de wereld zou aan m'n voeten liggen....***** SIGH!!!!!!***** |
Hier toch beroemd en berucht hé Bem. :lol:
Al van negen Seb. 2013, en waarschijnlijk geen één strafpuntje. |
Citaat:
je bent niet oninteressant genoeg vrees ik :silly: |
Misschien eens tegen een politiecombi plassen? Direkt beroemd!
|
Arme Bem.
Ze zit opnieuw in een zwart gat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tegen de limo van de Quik gaan zeiken terwijl hij vaststaat in de fille en dat onder begeleiding van de zwaantjes. |
TikTok is iets voor de klein mannen, wat een hoop idioterie daar opkomt om toch maar in de belangstelling te staan.
De kinderen vinden die onnozelheden blijkbaar leuk. ;-) |
Er is daar zo een ventilatorenbedrijf waar vrouwen veel geld verdienen.
|
OnlyFans is ook een optie. Teasemateriaal posten op IG en voor meer op OF. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dat hier toch met sommigen?
Ik gun bembem dat haar droom uitkomt. @ bembem: go for it! |
Citaat:
|
Citaat:
Van mij mag een gyneco zelfs een lichtje laten schijnen in voorvermeld zwart gat. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be