De schoofzak |
5 september 2023 17:46 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148
(Bericht 10230373)
De titel is duidelijk.
En de draad wordt specifiek voor 1 forumlid gestart. Onze "Schoof."
|
Dat zo'n eer mij te beurt mag vallen, ik ben van mijn sokken geblazen.
Citaat:
(Bericht 10230373)
Als ik het goed begrepen heb, is hij tot inkeer gekomen, en is hij géén vaxcist meer. Ooit zei schoof "het is belangrijker gelijk te krijgen, dan gelijk te hebben" in dit onderwerp.
|
Ik ben nog steeds een grote voorstander, a) van de moderne wetenschap, dus ook b) van vaccinatieprogramma's en specifiek c) van verregaande vaccinatieprogramma's vb. bij een pandemie of bij besmettelijke ziekten. Ik bedoel: Grote Voorstander. Nog Steeds.
Ik heb inderdaad al zeer vele malen in mijn leven gezegd dat het belangrijker is om gelijk te krijgen, dan om gelijk te hebben. Je moet dat zien in het raam van de vaststelling dat ik inderdaad bijna altijd gelijk heb.
Citaat:
(Bericht 10230373)
Ik meen me ook te herinneren dat hij een hobby-visser is.
|
Dit is niet waar. Hier vergis je je. De enige houten of kunststofhengel die ik ooit ter hand nam, was deze op een kermiskraam. En dateert van mijn kindertijd.
Citaat:
(Bericht 10230373)
Deze draad wordt dan ook opgestart om aan te tonen dat je maar fascist kan blijven, tot op het ogenblik dat "de staat" jou in het vizier neemt, en pas DAN weet je/voel je/besef je dat "de staat" ALTIJD fascistisch van inborst is, en dat de meesten ook méégaan in dat fascisme, tot je eigen hobby in het vizier wordt genomen.
|
Ik hanteer een andere definitie van fascisme.
Ik meen ook dat het volgende waarheid is:
Entre le fort et le faible, entre le riche et le pauvre, entre le maître et le serviteur, c'est la liberté qui opprime et la loi qui affranchit. Henri Lacordaire
Citaat:
(Bericht 10230373)
|
Ik ben tegen. Ik gun de kleine man zijn vissersgenot.
Misschien vertel ik straks een grap over vissers.
|