![]() |
Peiling: NVA onder de 20%?
Wat lees ik nu? En Zuhal Demir ontkent het zelfs niet: 8O
https://www.demorgen.be/politiek/min...-van~ba1eaa8f/ Citaat:
|
De zoveelste (ben de tel kwijtgeraakt) misleidende topictitel van Dada.
|
Citaat:
|
Ze wil geld "zoeken".....
Klinkt als een echte CD&V'er.... Zuhal Demir (N-VA): “Er moet geld gezocht worden om het probleem van de kinderopvang aan te pakken” Vlaams minister Zuhal Demir (N-VA) vindt dat de regering tijdens de begrotingsonderhandelingen op zoek moet naar extra geld voor de kinderopvang."De uitdagingen zijn groot." In "De Ochtend" op Radio 1 benadrukte ze ook geen kandidaat te zijn om Jan Jambon op te volgen als Vlaams minister-president. ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/09...-het-probleem/ |
een peiling onder leden van Voorruit ?
|
het 'ni fokke' effect
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Wedden dat dadeeke en co uit de bol gingen als de partij van de dweil onder de 20% dook ipv van 10%? Partijen die kiezers verliezen hebben dat aan zichzelf te danken. Ook de N-VA. De vraag is: welke partij strijkt de winst op? Van Dadeeke en co hoeven we die, nochtans belangrijke vraag, om één of andere reden niet te verwachten. Nochtans zal de winst van Vlaanderen's grootste partij OOK een rol spelen bij de keuzes die De Wever resten. Wat onze op de kanseliersbonus beluste blauwe premier betreft, die dweilt onverstoorbaar bijeen wat rest van zijn mislukte minipartijtje. |
Citaat:
|
Citaat:
Yngvild kan bv wat tiktok filmpjes maken met handige tips voor hoe je best tegen struiken kunt pissen ( m/v ) en andere nuttige zaken. Dergelijk gezeik interesseert honderdduizenden mensen. En live demonstraties nog veel meer. En als ze nog een kruiwagen vol geld naar Middelkerke sturen zal huurling Zjean-Marie ook wel weer overstag gaan. |
Citaat:
Daarna volgt een vermoeden van omkoping. De Decker stelde zich eerder nochtans ook al verkiesbaar onder het N-VA-vendel. Over de waaier aan partijen waar Quicky, de troetel van De Croo, een partijkaart van had zullen we maar zwijgen, zeker? De zurigheid druipt er vanaf, panda. :lol::lol::lol: Wat moeten wij daarvan denken? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Er is een verschil tussen enerzijds de beleefde versie: "(haalt de schouders op) “Dat kan, maar ik ga me niet vastpinnen op peilingen.” en anderzijds: "de peilingen van Vooruit kunnen mijn kloten kussen". Maar geen van beide betekenen: "ik spreek ze niet tegen". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jambon zal ongetwijfeld stemmen verliezen. Hij mag al blij zijn als hij de volgende verkiezingen nog 80.000 voorkeursstemmen behaalt. 8-) |
Citaat:
En nu komt die andere Vlaamse N-VA minister het omgekeerde zeggen ? Zit Zuhal op de lijn van CD&V ? Of probeert ze via dit dossier hen te lijmen omdat ze het verkloot heeft bij Brouns door haar stikstof-pirouettes ? |
Volgens de dame van dienst heeft De Croo intelligentere kiezers dan Jambon.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be