maddox |
12 september 2023 09:53 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky
(Bericht 10234248)
Wordt soms gedaan tegen olie stokende 2 takt gifbommen op 2 wielen en tegen quads of crossers die gevaarlijk rijden waar ze in feite niet mogen rijden.
|
Hoeveel van die 2taktertjes zouden er nog rondrijden. Hier zie ik heel af en toe nog een oud Mobyletje, dat liefdevol gerestaureerd is. Al de rest zijn of 4takt scooters(alle pizza/coke koerriers die nog niet elektrisch rijden dus) of elektroscooterkes.
Citaat:
Doordat de overheid niets doet,
|
Waar doet de (r)overheid wel iets tegen?
Citaat:
nemen huisvaders dan het recht in eigen handen opdat hun kindjes zich terug veilig met de fiets kunnen verplaatsen.
|
Ik denk niet dat het een brave huisvader was.
2 dingen die me dat doen vermoeden. - Op korte tijd 2 gevallen verkeersagressie vlakbij het Jan Portaels ziekenhuis.
- Een jong gezin in elkaar geslagen omdat ze te traag reden op zoek naar een parkeerplaats om naar het hospitaal te gaan.
- Een man omdat die overstak en een laagvliegende idioot de remmen in moest. (zone 30)
In beide gevallen was het een jonge Noord Afrikaan met gevechtsport ervaring en een heel kort lontje. - Deelsteps en fietsen die als boobytraps op fietspaden geplaatst worden.
Ook hier is geweten dat die boobytrappers semi georganiseerd werken.
|