![]() |
Stem-intenties p.be SEPTEMBER 2023
Eenvoudige vraag:
Als er NU Federale verkiezingen zouden zijn, op wie zou je stemmen? (follow-up na https://forum.politics.be/showthread.php?t=269247), eens zien of er trendwijzigingen zijn. Indien nog niet zeker, kies de partij waar je het meeste naar neigt momenteel. |
Waarom een openbare enquête over stemgedrag? Wat is de meerwaarde daarvan?
En waarom stemt u zelf niet? |
Citaat:
2. ik zal zelf ook nog stemmen en die zal openbaar zijn (zie vorige poll). Maak u geen zorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Is daar iets mis mee misschien? Dat is toch interessant? |
Citaat:
|
Citaat:
Edoch, we moeten ons niet veel illusies maken dat de populatie van P.be representatief is voor de Belgische bevolking, dus veel zin heeft dat niet dan. Dan heb ik het liever open, zodat men ook kan duiden. (ik ben overigens al een paar keer op de vingers getikt voor het lanceren van anonieme polls). Bon, ik zou zeggen Bach, vul in, of vul niet in. Uw keuze. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij de echte verkiezingen heb ik altijd twee stemmen (volmacht). |
Citaat:
|
Citaat:
Kies dan enkel jouw stem en niet die waarvoor je volmacht hebt? |
Citaat:
Anonieme polls op een discussieforum zijn volstrekt waardeloos |
Citaat:
Ze, de politiek houdt toch geen enkele rekening met onze stem keuze, is een groot bedrog anders dan China, Rusland, Iran enz. maar even goed ondemocratisch manipulatieve corruptie om de macht. Waar na ze als ze terug in de federale zetel zitten >>> niets anders doen dan belasting geld op souperen om hun partij, hun VIP'S en belangengroepen en hun aanhang bevoordelen. Waar de maatschappij, de bevolking niets, totaal niets aan heeft. Wat de schuldenberg steeds groter heeft gemaakt. Met als resultaat dat er nu geen geld meer is omdat de intresten die betaald op die schulden moeten worden groter is dan het totale inkomen van dit land!!!! Waar de burger voor kozen in dit land word al decennia genegeerd. We zou dan en pas willen gaan kiezen nadat het Belgische politieke stort werd aangepakt. bv: referendum kiezen van uit onze provincie (kanton), kleine protocollaire federale ......Zie Zwitserland Dus blijf met zen allen thuis, Tot ..... Zal duidelijk zijn aan wie dan wel opkomt wie de parasieten in dit land zijn!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat de kiesintenties van de (aktieve) forummers genoegzaam gekend zijn.
1. VB 2. NVA 3. Blanco |
Citaat:
|
Citaat:
Ofwel een partij in de lijst Ofwel een andere partij (is een optie) Ofwel blanco/ongeldig Ofwel niet stemmen (“prins laurent”) Welke optie ontbreekt er dan nog? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be