![]() |
Wie kan hier aan tippen, 611.000 euro om met een hoer te wippen?
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...1db5f9e9&ei=44
West-Vlaamse boerenzoon spendeerde 611.000 euro aan prostituee Een sekswerker uit Roeselare riskeert een jaar cel voor afpersing, oplichting en misbruik van vertrouwen. De prostituee zou immers een 29-jarige klant volledig gepluimd hebben. De klant was een 29-jarige boerenzoon uit Harelbeke. In het najaar van 2019 bracht de West-Vlaamse twintiger een bezoek aan prostituee M.M. (30) en luchtte daar zijn hart. “Zij bood hem een luisterend oor en had meteen door dat mijn cliënt eerder naïef was. Al snel vroeg ze een eerste lening van een paar duizend euro en op een paar maanden tijd was mijn cliënt volledig gepluimd. Toen hij geen geld meer wou geven, dreigde ze om zelfmoord te plegen of om compromitterende beelden van mijn cliënt te verspreiden”, stelt de advocaat van de 29-jarige boerenzoon. Je moet toch totaal van de wereld zijn om zoveel geld aan een hoer te geven. |
Is zijn naam Guus?
|
Boer zoekt hoer.
|
Citaat:
|
Welke BV had daar iets met een friturist?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de ploeg die 'boerde' voort? :? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel geeft de Nieuw-Vlaamse Tjeef gemiddeld aan een hoer? Met wippende groeten |
Citaat:
|
Citaat:
Wij stellen voor om de trappen van vergelijking te gebruiken 1. Dom: alle leden van dit overlegoord aldus Dempertjen 2. Dommer: Deze Roeselaarse boer 3. Domst: Nieuw-Vlaamse Tjeven(stemmers) Met Roeselaarse groeten |
Citaat:
Uw heksje heeft blijkbaar uw broekje vol met heel veel zin (goesting) aan de klerenophaling geschonken. Met zinnige groeten |
Gelieve niet te reageren op Depuydt, dan kan ik z'n schrijfsel niet lezen.
Waarvoor dank. |
Citaat:
Wij zeggen zoals één van zijn oppergoden, Jan Goetjans (Jambon), het al eerder zei: Dat zal u niet bepalen. Het Bankzittertje gedraagt zich al een ruime tijd als een toezichthouder. Zou dit toegestaan zijn? Hoogachtend |
Gelieve niet te reageren op Depuydt, dan kan ik z'n schrijfsel niet lezen.
Waarvoor dank. __________________ |
Citaat:
|
:|
Je kent dat hé. Ik help je wel uit het wereldje. Zal je financieel helpen. Dan word je wat aan het lijntje gehouden tot je iets forceert of lastige vragen stelt. Van die kerels die zo een griet een aantal jaren warm houdt en als puntje bij paaltje komt. Nul op het rakest. |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220601_96372485 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be