![]() |
Steeds meer Brusselaars ontvluchten de "Hell Hole of Europe"
"Françoise Schepmans: "J'ai peur pour Bruxelles"
L'ancienne bourgmestre de Molenbeek craint de voir les Bruxellois quitter la capitale. "Il est très important de ramener de l'ordre et de la sécurité dans les rues de Bruxelles." https://www.lalibre.be/belgique/poli...MDQQ5366NQZKA/ Na jarenlang hun hoofd in het zand gestoken te hebben voor de verloedering van hun stad,beginnen nu de Franstalige politici ook in te zien dat het zo niet verder kan met de vervuiling en de onveiligheid in Brussel. Toen Trump de profetische woorden uitsprak dat Brussel de "Hell hole of Europe" was geworden ,was hoongelach zijn deel. Nu moet zelfs de ex- burgemeester van Molenbeek hem gelijk geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Idem met die toestanden aan het station Brussel-Zuid. Er is maar 1 ding dat super dringend is, de 19 gemeenten tot 1 gemeente samensmelten. |
Citaat:
|
Citaat:
Of zoals ze in de VS veel (niet altijd) doen: een groep Noord, een groep Zuid + oost & west ? |
Citaat:
|
Citaat:
de Albanese maffia , de Turkse maffia en de Marokkaanse maffia.:roll: |
Citaat:
Dat is niet echt hetzelfde als wat u zegt. |
Citaat:
Brussel is veel meer dan Brussel-Zuid en er zijn nog steeds zeer mooie en leuke wijken in Brussel. Te moeilijk te verstaan voor sommigen hier. |
Citaat:
|
Ik weet dat de Noordrand me ook geen 10 jaar meer gaat zien.
Ik denk dat Polen of Hongarije een optie worden. Misschien Duitsland aan de oostgrens |
Citaat:
Deze topic gaat over Brussel, ONZE hoofdstad. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Want zij is er niet gerust in. |
Citaat:
Het tweede: Leuke wijken? Dus omdat er volgens u 'leuke wijken' zijn in Brussel, is er geen probleem? Voor een Nederlandstalige die in 'zijn' hoofdstad zijn eigen taal wil kunnen gebruiken, zijn er geen 'leuke' wijken. Dus een tweede leugen. |
Citaat:
Een havenstad wil men toch zo inpalmen want die staat dan open voor het vervoer van alle mogelijke waren tot 'geestverruimende producten' Zie ik dat te dramatisch of is het 'kalf' al verzopen??? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verlaten Brussel en komen het nu in de rand en daarbuiten verkloten voor de autochtonen.
|
Citaat:
De kennis van het Nederlands zal dan doorslaggevend zijn om een visum voor Vlaanderen te verkrijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be