![]() |
Stel uw federale regering samen
Stel dat u zelf vrijelijk bestaande mensen op posten in de federale regering mag zetten, hoe zou die regering eruitzien? Uiteraard moet die regering uit Belgen bestaan, en om het voor de lezers informatief te houden bekende Belgen (niet 'mijn tante' of zo). Veel plezier.
PS: Dit is serieus bedoeld, dus ook niet 'Will Tura' e.d. Het gaat om politiek beleid. |
Als hulp voor de samenstelling:
https://www.belgium.be/nl/over_belgi...lling_regering Laten we het beperken tot premier + ministers. Al kan u ook specifieke staatssecretarissen aanduiden op terreinen die u bijzonder aanbelangen. |
Wetend dat De Croo slechts 80.000 voorkeurstemmen kreeg, en zijn partij slechts 13% van de stemmen is het zinloos om energie te steken in deze onzin.
We Weten op voorhand dat er niks in huis komt van wat de mensen willen. Het enige dat iets kan veranderen in dit corrupte koningdom is opstand en burgeroorlog. |
Waarom blijven steken in een systeem dat bewezen heeft niet te werken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie mezelf wel zitten als Minister van Goed Eten en Drinken.
|
Citaat:
Ik heb geen harnas en geen paard, maar wél een scootmobiel voor gehandicapten. Help jij mij een handje met het goede voorbeeld te geven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ergens wel aandoenlijk, zo van die leunstoelrevolutionairen. |
Citaat:
|
Citaat:
hetzelfde volkske dat sinds mensenheugenis teert op de kap van de Vlamingen. Maar jij bent geen Vlaming, zeker? |
Geen regering. Want het is toch gestuurd op Europees niveau en wellicht groter.
Gewoon mensen die de bestaande instituten winstgevend kunnen runnen zonder zichzelf met praatjes te verkopen om zichzelf te bedienen. Omdat ons lot toch al bepaald is. Iemand die ons lot zelf laat bepalen en dat op de achtergrond doet en het volk de pluimen laat opsteken. Alle partijen doen hierbij af. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar al die revolutionairen hadden gemeen dat ze niet in hun leunstoel bleven zitten. Ik heb de stellige indruk dat jouw missie niet is de wereld veranderen zoals jij zou willen. Het is van in je zetel fulmineren terwijl er geen knijt verandert. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be