![]() |
Ecolo voorzitster neemt taxi,omdat 8 km te ver is om te fietsen
https://www.hln.be/binnenland/een-be...ndag~a624b354/
Ecolo-voorzitster Rajae Maouane kwam afgelopen zondag in het RTL-programma ‘C’est pas tous les jours dimanche’ de autoloze zondagen aanmoedigen, maar tegelijk bekende ze dat ze met een auto naar de tv-studio was gekomen. “Ik ga er niet om liegen, ik ben met de taxi hierheen gekomen.”:roll: "Maouane woont in Sint-Jans-Molenbeek (het centrum van Molenbeek ligt op 8 kilometer fietsafstand van de tv-studio van RTL).":roll: Typische hypocrisie van de Groene Belgicisten. Luister naar mijn woorden ,maar kijk niet naar mijn daden. Nog een gebuisde politica die we niet gaan missen na de Vlaamse onafhankelijkheid. |
Luister naar mijn woorden, kijk niet naar mijn daden = ecolo/groen
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaamse onafhankelijkheid, alhoewel zeer wenselijk, zie ik niet zo snel gebeuren. Een confederale constructie zie ik daarentegen wel aankomen. Wallonië mag nu wel eens ophouden als een bloedzuiger op onze rug te kleven. Hoog tijd dat ze leren dat ze een levensstandaard verdienen die overeenstemt met de economische capaciteit van hun gewest. |
Citaat:
Iets wat de Belgicisten natuurlijk niet graag zien , daar zij nooit eens iets hebben om de voordelen van het Belgisch staatsverband in de verf te zetten. België heeft namelijk niets dan nadelen voor de Vlamingen ; torenhoge transfers betalen aan de Walen en dan nog eens de verfransing van Brussel en de Vlaamse Rand er bovenop.:-( |
Citaat:
(ga nu niet naast je schoenen gaan lopen en denken dat jouw mening ons echt interesseert) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
b) gelogen |
Citaat:
|
Ook uit Wallonië krijgt ze flink onder haar voeten:
Voitures avec chauffeur : bien. Voitures que tu conduis toi-même : pas bien. Transport en commun : bien, mais pour les moins de 10k/mois... |
Citaat:
kaproenmodus on "alweer een reden voor de Vlaamse onafhankelijkheid" kaproenmodus off |
Citaat:
En zonder accent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Drie kwart dus :-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be