Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Jimmy, inmiddels 98 jaar, is bijna pleitte. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=270203)

reservespeler 19 september 2023 12:17

Jimmy, inmiddels 98 jaar, is bijna pleitte.

Oud president Jimmy Carter is gestopt met medicatie en is terug thuis om daar z'n laatste adem uit te blazen.

Voormalig Amerikaanse president Jimmy Carter ligt op sterven
De voormalige president van de Verenigde Staten, Jimmy Carter, is gestopt met medische behandelingen voor een niet-gespecificeerde aandoening. In plaats daarvan is hij thuis in Georgia in hospicezorg.

Carter, die op dit moment 98 jaar oud is, is de oudste nog levende voormalige president van de Verenigde Staten. Zoals The New York Times meldt, heeft hij door de jaren heen te maken gehad met meerdere gezondheidsproblemen, waaronder huidkanker die zich uitbreidde naar zijn lever en hersenen.

Henri1 19 september 2023 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10238431)
Oud president Jimmy Carter is gestopt met medicatie en is terug thuis om daar z'n laatste adem uit te blazen.

De voormalige president van de Verenigde Staten, Jimmy Carter, is gestopt met medische behandelingen voor een niet-gespecificeerde aandoening. In plaats daarvan is hij thuis in Georgia in hospicezorg.

Carter, die op dit moment 98 jaar oud is, is de oudste nog levende voormalige president van de Verenigde Staten. Zoals The New York Times meldt, heeft hij door de jaren heen te maken gehad met meerdere gezondheidsproblemen, waaronder huidkanker die zich uitbreidde naar zijn lever en hersenen.

Waarom wacht u niet tot het zover is?

NieuwNoors 19 september 2023 12:46

Citaat:

Ik heb hier toch een beetje moeite mee, vind het ook wel wat ongepast eerlijk gezegd om hier een draadje voor te openen.
Enfin, dat is MIJN mening.

Henri1 19 september 2023 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 10238469)
Ik heb hier toch een beetje moeite mee, vind het ook wel wat ongepast eerlijk gezegd om hier een draadje voor te openen.
Enfin, dat is MIJN mening.

In snap er ook niets van. Empathie is hier ver te zoeken.

Skobelev 19 september 2023 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10238471)
In snap er ook niets van. Empathie is hier ver te zoeken.

Waarom zouden we empathisch moeten zijn met een ex-presidenst van de USA? Ken je die persoonlijk?
Welke oorlogen heeft die trouwens gevoerd? Zoals elke president van de USA wel zijn oorlogje heeft gehad.

Bon, geen oorlogje gevoerd presies. Enkel de koude oorlog wat aangestookt.

fox 19 september 2023 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10238477)
Waarom zouden we empathisch moeten zijn met een ex-presidenst van de USA? Ken je die persoonlijk?
Welke oorlogen heeft die trouwens gevoerd? Zoals elke president van de USA wel zijn oorlogje heeft gehad.

Bon, geen oorlogje gevoerd presies. Enkel de koude oorlog wat aangestookt.

Ik denk niet dat je Carter echt kan beschuldigen van oorlogszucht. Integendeel. Voor zover ik er iets van afweet deed hij zoveel mogelijk om gewapende conflicten te vermijden en toch de belangen van de VS te dienen. Hij koos niet altijd de makkelijkste weg daarin. Ik had wel respect voor die Carter eerlijk gezegd. Leek me toch een beetje integriteit te hebben.

reservespeler 19 september 2023 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10238482)
Ik denk niet dat je Carter echt kan beschuldigen van oorlogszucht. Integendeel. Voor zover ik er iets van afweet deed hij zoveel mogelijk om gewapende conflicten te vermijden en toch de belangen van de VS te dienen. Hij koos niet altijd de makkelijkste weg daarin. Ik had wel respect voor die Carter eerlijk gezegd. Leek me toch een beetje integriteit te hebben.

Inderdaad.

Skobelev 19 september 2023 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10238482)

Ik heb voor geen enkele politieker respect. Geen enkele.

Den Duisteren Duikboot 19 september 2023 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10238487)
Ik heb voor geen enkele politieker respect. Geen enkele.

Misschien houdt u niet van mensen in het algemeen?

Den Duisteren Duikboot 19 september 2023 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10238455)
Waarom wacht u niet tot het zover is?

Hij wil zo graag al zijn platen spelen.

Skobelev 19 september 2023 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 10238492)
Misschien houdt u niet van mensen in het algemeen?

Daar hebt u een punt. Hoe langer hoe minder eigenlijk.

De schoofzak 19 september 2023 14:48

Citaat:

Ik zie jouw punt niet.

Henri1 21 september 2023 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10238530)
Ik zie jouw punt niet.

Ik zag het ook niet.
Topic-starter blijkbaar wel.

Zou hij Jambon kennen ?

quercus 21 september 2023 07:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10238496)
Daar hebt u een punt. Hoe langer hoe minder eigenlijk.

Niet goed bezig jongen...

Skobelev 21 september 2023 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10239657)
Niet goed bezig jongen...

Waarom? Als je de wantoestanden ter wereld ziet kan je toch niet anders dan een aversie krijgen van uw soortgenoten?

quercus 21 september 2023 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10239660)
Waarom? Als je de wantoestanden ter wereld ziet kan je toch niet anders dan een aversie krijgen van uw soortgenoten?

Ik kan moeilijk geloven dat voor u uw soortgenoten allemaal van "hetzelfde soort" zijn.

Skobelev 21 september 2023 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10240018)
Ik kan moeilijk geloven dat voor u uw soortgenoten allemaal van "hetzelfde soort" zijn.

Inderdaad, er bestaan ondersoorten.

reservespeler 21 september 2023 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10238530)
Ik zie jouw punt niet.

Tja, als de gazet het nieuwswaardig vindt, waarom mogen wij dat dan niet.

Den Duisteren Duikboot 21 september 2023 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10239660)

Ja, vrolijk word ik daar ook niet van. Ik moet bekennen het "nieuws" nog maar oppervlakkig te volgen. Het deprimeert mij te veel. Idem met sociale media, waaronder ook dit forum. Ik probeer daar zuinig mee om te gaan, maar dan nog zou ik er beter helemaal wegblijven. Het slorpt ook te veel tijd en energie op. Zelfs voor de stad waarin ik woon heb ik een almaar grotere aversie ontwikkeld: te veel mensen, te veel lawaai, te weinig consideratie en hoffelijkheid. Om van de aanstellerij nog maar te zwijgen.

En toch zijn er nog altijd mensen waar ik van hou, die ik waardeer of die mij inspireren, en een bestaan zonder mensen, een leven als heremiet, zou mij al snel vervelen, denk ik.

Rudy 21 september 2023 20:04

Gaan we beginnen met van ieder msn bericht een draad op te starten ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be