![]() |
Jimmy, inmiddels 98 jaar, is bijna pleitte.
Oud president Jimmy Carter is gestopt met medicatie en is terug thuis om daar z'n laatste adem uit te blazen.
Voormalig Amerikaanse president Jimmy Carter ligt op sterven De voormalige president van de Verenigde Staten, Jimmy Carter, is gestopt met medische behandelingen voor een niet-gespecificeerde aandoening. In plaats daarvan is hij thuis in Georgia in hospicezorg. Carter, die op dit moment 98 jaar oud is, is de oudste nog levende voormalige president van de Verenigde Staten. Zoals The New York Times meldt, heeft hij door de jaren heen te maken gehad met meerdere gezondheidsproblemen, waaronder huidkanker die zich uitbreidde naar zijn lever en hersenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, dat is MIJN mening. |
Citaat:
|
Citaat:
Welke oorlogen heeft die trouwens gevoerd? Zoals elke president van de USA wel zijn oorlogje heeft gehad. Bon, geen oorlogje gevoerd presies. Enkel de koude oorlog wat aangestookt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Topic-starter blijkbaar wel. Zou hij Jambon kennen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En toch zijn er nog altijd mensen waar ik van hou, die ik waardeer of die mij inspireren, en een bestaan zonder mensen, een leven als heremiet, zou mij al snel vervelen, denk ik. |
Gaan we beginnen met van ieder msn bericht een draad op te starten ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be