![]() |
Reisbestemming: Japan
Een eenvoudige vraag: Bent u ooit al eens op vakantie in Japan geweest?
Indien 'ja': Op eigen houtje of met een tourgroep? Welke periode in het jaar? Welke plaatsen en bezienswaardigheden heb je bezocht, welke loonden de moeite en welke zijn te mijden? Veel Japans geleerd? Lekker gegeten? Iets bijzonders gedaan of ervaren? Andere indrukken die je wil delen? Indien 'nee': Sympathiek van u om eens in mijn topic te komen kijken. Volgende keer beter. :-) |
Citaat:
|
Nee, nog nooit in Japan geweest.
|
Citaat:
|
Helaas. Neen.
Hong Kong wel. |
Citaat:
Ik al twee maal. Was oa in Osaka en Tokyo. Heerlijk land. Heerlijke beleefde mensen. Zeer veilig. Info genoeg te vinden op het internet kwa bezienswaardigheden vervoer prijzen eten enzovoort Grootste probleem was in mijn ogen de taalbarriere. Prijzen naar de hoge kant maar heeft veel te maken met de wisselkoersen. https://www.lonelyplanet.com/japan Je moet dat zelf ontdekken en beleven. Iedereen zijn interesses zijn anders. Wat ik leuk vind vind jij misschien gewoon vervelend en of omgekeerd. Wat ik duur vind vind jij misschien goedkoop enzovoort. Sommige mensen vinden het al een drama als er geen gratis flesje shampoo in hun hotelkamer is....;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom hier Engelstalige termen gebruiken? :roll: |
Citaat:
|
Ik zou Japan bezoeken als ik kon, enkel en alleen al om het Japans Nationaal museum te bezoeken.
Er zijn daar o.a. penseeltekeningen en houtsnijwerk van Miyamoto Musashi te bewonderen. Ik dacht zelfs dat er één van zijn zwaarden te kijk ligt. |
Citaat:
|
Mijn auto, nochtans een peugeot, is in Japan gemaakt. Ik vind dat genoeg.
Maar mocht er nog iemand eens gaan, zeg hen dan eens dat een medeforummer vindt dat ze enorme oenen zijn om een kerncentrale te bouwen in een gebied dat zo tsunami- en aardbevingsgevoelig is. |
Citaat:
Misschien ziet ge het probleem nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be