Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Fysica is klote! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=27024)

Raven 30 december 2004 15:36

Fysica is klote!

Zeg dat ik het gezegd heb.

Carmen 30 december 2004 15:39

Ik sluit mij volledig bij u aan.

Jonas Elossov 30 december 2004 15:50

Wel nee, Fysica is het meest logische vak dat er bestaat. D�*t is tenminste eens een vak dat pas conclusies trekt na een onderzoek van de materiële factoren. Dat alle andere vakken daar maar eens een voorbeeld aan nemen! Leve Fysica!

2005 is trouwens het jaar van de fysica en het jaar van Einstein...

Carmen 30 december 2004 15:51

jeheej. Ik denk dat ik maar eens een jaar niet ga leven dan. Dat boeit mij gewoon niet. EVRB, ERB, who cares?

Vlaanderen Boven 30 december 2004 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Wel nee, Fysica is het meest logische vak dat er bestaat. D�*t is tenminste eens een vak dat pas conclusies trekt na een onderzoek van de materiële factoren. Dat alle andere vakken daar maar eens een voorbeeld aan nemen! Leve Fysica!

:fist:

Fysica is Wiskunde Reloaded. Zo'n kutvak!!

Geertje 30 december 2004 16:25

Liever fysica en wiskunde dan een blokvak als recht.

Patriot! 30 december 2004 16:27

Filosofie is klote.

Maar toch blij dat ik nooit van mijn leven nog fysica (of chemie of wiskunde hehehehe) moet doen :lol:

Carmen 30 december 2004 16:29

Mijne leerkracht psychologie heeft mij voor mijn eindwerk opgezadeld met Politeia van Plato. Gij voelt u toevallig ni geroepe om mij te helpe?

Geertje 30 december 2004 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmen
Mijne leerkracht psychologie heeft mij voor mijn eindwerk opgezadeld met Politeia van Plato. Gij voelt u toevallig ni geroepe om mij te helpe?

Wij zullen aan u denken als ge aan het studeren zijt, terwijl wij ons hier amuseren.

Carmen 30 december 2004 16:46

Bwa, da moet pas af zijn eind april. Kzit in mijn zesde middelbaar he. Gene stress.

Spetsnaz 30 december 2004 16:59

Fysica valt wel mee op zich. Spijtig dat het zoveel is van keer :s

driewerf 30 december 2004 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmen
jeheej. Ik denk dat ik maar eens een jaar niet ga leven dan. Dat boeit mij gewoon niet. EVRB, ERB, who cares?

toch niet daar al in de war geraakt, ma chère? Wat zal het zijn als je impulsmomenten moet berekenen, of de waarde van twee parallel gekoppelde weerstanden? (*mjam*)

Flippend Rund 30 december 2004 23:04

Als je iets niet begrijpt van je fysica, vraag het gewoon hier 8)

Turkse Nederlander 30 december 2004 23:22

Natuurkunde en Wiskunde zijn de mooiste vakken ter wereld.

Musketo 31 december 2004 00:16

Euh... nee ok, het zijn zielloze vakken. Op een mooie dag zullen ze beide verboden worden.

Tavek 31 december 2004 01:08

Lagrangian Dynamics

har !

Tavek 31 december 2004 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov

"We live in a newtonian world"

Deze mens heeft waarschijnlijk meer invloed gehad op de wereld dan meeste politici of veroveraars....

Carmen 31 december 2004 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
toch niet daar al in de war geraakt, ma chère? Wat zal het zijn als je impulsmomenten moet berekenen, of de waarde van twee parallel gekoppelde weerstanden? (*mjam*)

Toch wel vrees ik. Mijn brein is niet veel gewoon. Het tweede semester ga ik u dan bekogelen met mijn vragen. Deal?

ingenious 31 december 2004 15:48

fysica, dat vond ik echt verschrikkelijk. ik had alle formules op een spiekbriefje voor me liggen, en ik haalde nog maar een goei 30%. :?

nu ben ik aan statistiek beginnen blokken, en dat is bijna even erg.

Carmen 31 december 2004 15:50

Nog zo iets. das naart schijnt ook een buisvak he?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be