![]() |
Fysica is klote!
Zeg dat ik het gezegd heb.
|
Ik sluit mij volledig bij u aan.
|
Wel nee, Fysica is het meest logische vak dat er bestaat. D�*t is tenminste eens een vak dat pas conclusies trekt na een onderzoek van de materiële factoren. Dat alle andere vakken daar maar eens een voorbeeld aan nemen! Leve Fysica!
2005 is trouwens het jaar van de fysica en het jaar van Einstein... |
jeheej. Ik denk dat ik maar eens een jaar niet ga leven dan. Dat boeit mij gewoon niet. EVRB, ERB, who cares?
|
Citaat:
Fysica is Wiskunde Reloaded. Zo'n kutvak!! |
Liever fysica en wiskunde dan een blokvak als recht.
|
Filosofie is klote.
Maar toch blij dat ik nooit van mijn leven nog fysica (of chemie of wiskunde hehehehe) moet doen :lol: |
Mijne leerkracht psychologie heeft mij voor mijn eindwerk opgezadeld met Politeia van Plato. Gij voelt u toevallig ni geroepe om mij te helpe?
|
Citaat:
|
Bwa, da moet pas af zijn eind april. Kzit in mijn zesde middelbaar he. Gene stress.
|
Fysica valt wel mee op zich. Spijtig dat het zoveel is van keer :s
|
Citaat:
|
Als je iets niet begrijpt van je fysica, vraag het gewoon hier 8)
|
Natuurkunde en Wiskunde zijn de mooiste vakken ter wereld.
|
Euh... nee ok, het zijn zielloze vakken. Op een mooie dag zullen ze beide verboden worden.
|
Lagrangian Dynamics
har ! |
Citaat:
Deze mens heeft waarschijnlijk meer invloed gehad op de wereld dan meeste politici of veroveraars.... |
Citaat:
|
fysica, dat vond ik echt verschrikkelijk. ik had alle formules op een spiekbriefje voor me liggen, en ik haalde nog maar een goei 30%. :?
nu ben ik aan statistiek beginnen blokken, en dat is bijna even erg. |
Nog zo iets. das naart schijnt ook een buisvak he?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be