![]() |
Rip Pirato, Aldi haalt Pirato uit de winkelrekken.
Aldi haalt Pirato-chips uit de rekken: «Voor mij is dit een besparing»
Artikel van Redactie online • 25m Pirato-chips waren al lange tijd een klassieker bij chipsliefhebbers. Allereerst zijn ze spotgoedkoop, maar qua smaak overtreffen ze volgens sommigen zelfs bepaalde A-merken. Maar zij zullen op zoek moeten gaan naar een vervanger, want Aldi schrapt het piratenmerk. «Ahoi snack-maatje, na jaren varen ben ik gestrand op een paradijselijk eiland. Hier geniet ik in de stralende zon van mijn pensioen. Daarom heten je favoriete Pirato-snacks binnenkort Sun Snacks», kan je voortaan lezen op de verpakking. https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...af2b1953b&ei=7 Voor mij maakt het niets uit, ik eet zelden chips, daarbij beloofd Aldi dat ze niet veel van de smaak zullen afwijken. Maar eigenlijk gaat dit om een besparing in de aankoop, een besparing waar de klant, buiten de smaak (misschien) en de verpakking niets van zal merken. Economisch is dit een zeer verantwoorde beslissing, herkenbaarheid is de grootste troef in de handel, of het nu over voeding, elektronica of over iets anders gaat. Zijn er nog (huis)merken die op deze manier verdwenen. |
![]() Fans ontgoocheld dat Aldi Pirato-chips uit de rekken haalt: “Er verdwijnt een stukje van onszelf” Pirato Chips van ‘den’ Aldi wordt Sun Snacks. En dat nieuws maakt wat los. Pirato lijkt wel de Cara Pils van het chipsrek. “Zaken die passen in de ‘doe maar gewoon-cultuur’ zijn vaak enorm populair.” Nóg meer als de chips meer naar nostalgie dan naar paprika smaken. |
#jammer
|
Croky is het beste!
Maar Lays is viezer dan Pirato. |
Citaat:
Hier in de lokale Aldi is het chips-schap (even mijn tong uit de knoop halen) al zeker veertien dagen leeg. Niet dat ik er problemen mee heb want de meeste van de Pirato chips vind ik toch niet te eten. Die ribbels gaat nog maar de gewone is veel te hard, je zit precies op gekruide glasscherven te bijten... Seffens eens kijken of er al Sun (is dat geen afwasmiddel?) ligt. |
Citaat:
|
Citaat:
Huismerken zijn veelal lekkerder dan die Lays. Maar ik weet dat alleen voor Pickles. |
Citaat:
Lays pickles trekt op niks. |
Ik ben het verdwijnen van Samo nooit te b oven gekomen.
Pirato chips zijn me onbekend. |
Citaat:
|
Citaat:
Het enige wat in de buurt komt is Honey Mustard. Maar da's ook maar iets tijdelijk en het is op basis van mayonaise, wat het een pak ongezonder maakt. |
Citaat:
Een vrouw komt bij de dokter en zegt: "Dokter, ik ben gestoken door een wesp." De dokter vraagt waar ze gestoken is. De vrouw: " Dat zeg ik liever niet." De dokter vraagt haar om het toch maar te zeggen omdat dit de behandeling vergemakkelijkt. De vrouw heel aarzelend: "Op de parking van de Aldi." |
Ketle chips, als ik al eens een pakske opentrek dan moeten het goei zijn. Gene boecht van den Aldi ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=OwF6pf7XFZo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be