![]() |
Dingen die je bijna je leven lang verkeerd voorgesteld hebt.
(Omwille van the Hobbit denk ik er aan).
Als ik aan Nieuw-Zeeland denk dan plaats ik dat altijd ten Westen van Australië. |
Dat Oekraïne ver van mijn bed is.
|
Dat Russen sympathieke drinkebroers waren en enkel gevaarlijk in't verkeer waren.
|
Citaat:
|
Als mij nu iets direct te binnen zou schieten, dan zou ik het kunnen zeggen, want dan zou ik het al bijna heel mijn leven mis gehad hebben, ...
misschien dat er iet uit de tekst van Pandora's Box iets zou opduiken dat nu staat te spelen, maar ik zou het niet weten eigenlijk, bovendien zou dat dan ook weer niet heel mijn leven overspannen. |
Citaat:
|
Citaat:
zeg die theeparty dat had niks te zien met de afternoon thee van de Engelsen he, k geef het maar even mee ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
en die boeren in Zuid Afrika dan ;-) |
Ik heb altijd de werking en de consequenties van het metabolisme van vaginale melkzuurbacteriën verkeerd gesmaakt.
|
Citaat:
|
Op het werk heb ik al wel een paar keer voorgehad dat bleek dat ik me iets al tien jaar verkeerd voorstelde of het verkeerd deed.
|
Citaat:
ge moet eerst eens ruiken, dan walsen met het recipient, nog eens ruiken en tot slot proeven en uw volledige tong gebruiken om het volledig smaken pallet tot u te laten komen. |
Citaat:
|
Ik ben 53 en enkele weken terug stond ik in de winkel voor mijn vrouw achter nectarines te zoeken.
Pas toen kwam ik erachter dat die eruit zagen als perziken terwijl ik al heel mijn leven dacht dat dat zoiets was als een mandarijn/kleine appelsien... |
Dat Marva een grootgrondbezitster in Spanje was ,van appelsienenboomgaarden....
|
De linkerkant van mijn bed is het Zuiden. Waar ik ook verblijf of hoe mijn bed is georiënteerd veranderen mijn perceptie niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zit die ook in zo'n stekelige bolster of smaakt-ie gewoon naar kastanjes? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be