Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Dingen die je bijna je leven lang verkeerd voorgesteld hebt. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=270293)

Dadeemelee 29 september 2023 20:20

Dingen die je bijna je leven lang verkeerd voorgesteld hebt.

(Omwille van the Hobbit denk ik er aan).

Als ik aan Nieuw-Zeeland denk dan plaats ik dat altijd ten Westen van Australië.

DIBO 29 september 2023 20:26

Dat Oekraïne ver van mijn bed is.

Anselmo 29 september 2023 20:28

Dat Russen sympathieke drinkebroers waren en enkel gevaarlijk in't verkeer waren.

Herr Flick 29 september 2023 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10244480)
(Omwille van the Hobbit denk ik er aan).

Als ik aan Nieuw-Zeeland denk dan plaats ik dat altijd ten Westen van Australië.

wel dat is dan toch nog een heel eindje op uwe waterpedalo zulle, ...

Herr Flick 29 september 2023 23:16

Als mij nu iets direct te binnen zou schieten, dan zou ik het kunnen zeggen, want dan zou ik het al bijna heel mijn leven mis gehad hebben, ...

misschien dat er iet uit de tekst van Pandora's Box iets zou opduiken dat nu staat te spelen, maar ik zou het niet weten eigenlijk, bovendien zou dat dan ook weer niet heel mijn leven overspannen.

Dadeemelee 29 september 2023 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10244581)
Als mij nu iets direct te binnen zou schieten, dan zou ik het kunnen zeggen, want dan zou ik het al bijna heel mijn leven mis gehad hebben, ...

misschien dat er iet uit de tekst van Pandora's Box iets zou opduiken dat nu staat te spelen, maar ik zou het niet weten eigenlijk, bovendien zou dat dan ook weer niet heel mijn leven overspannen.

Nog Aardrijkskunde: Boston. Dat was dacht ik ergens bij de Great Lakes. Dat ligt dus aan zee. :-(

Herr Flick 29 september 2023 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10244582)
Nog Aardrijkskunde: Boston. Dat was dacht ik ergens bij de Great Lakes. Dat ligt dus aan zee. :-(

gij had wel een probleem met aardrijkskunde he, ... Dat is een heel eind fietsen ze van Boston naar de Great Lakes.

zeg die theeparty dat had niks te zien met de afternoon thee van de Engelsen he, k geef het maar even mee ;-)

Dadeemelee 29 september 2023 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10244583)
gij had wel een probleem met aardrijkskunde he, ... Dat is een heel eind fietsen ze van Boston naar de Great Lakes.

zeg die theeparty dat had niks te zien met de afternoon thee van de Engelsen he, k geef het maar even mee ;-)

En die boksers in China waren ook maar kung fu losers. ;-)

Herr Flick 29 september 2023 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10244587)
En die boksers in China waren ook maar kung fu losers. ;-)

Ah ja den boxer oorlog, ...

en die boeren in Zuid Afrika dan ;-)

De schoofzak 30 september 2023 05:20

Ik heb altijd de werking en de consequenties van het metabolisme van vaginale melkzuurbacteriën verkeerd gesmaakt.

Henri1 30 september 2023 06:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10244610)
Ik heb altijd de werking en de consequenties van het metabolisme van vaginale melkzuurbacteriën verkeerd gesmaakt.

Bruistablet in je mond steken eer ge eraan begint b

Vlad 30 september 2023 06:24

Op het werk heb ik al wel een paar keer voorgehad dat bleek dat ik me iets al tien jaar verkeerd voorstelde of het verkeerd deed.

Herr Flick 30 september 2023 06:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10244610)

:lol:

ge moet eerst eens ruiken, dan walsen met het recipient, nog eens ruiken en tot slot proeven en uw volledige tong gebruiken om het volledig smaken pallet tot u te laten komen.

Herr Flick 30 september 2023 06:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10244631)
Op het werk heb ik al wel een paar keer voorgehad dat bleek dat ik me iets al tien jaar verkeerd voorstelde of het verkeerd deed.

waren de klanten tevreden ?

BigF 30 september 2023 09:01

Ik ben 53 en enkele weken terug stond ik in de winkel voor mijn vrouw achter nectarines te zoeken.

Pas toen kwam ik erachter dat die eruit zagen als perziken terwijl ik al heel mijn leven dacht dat dat zoiets was als een mandarijn/kleine appelsien...

kelt 30 september 2023 09:04

Dat Marva een grootgrondbezitster in Spanje was ,van appelsienenboomgaarden....

ViveLaBelgique 30 september 2023 09:38

De linkerkant van mijn bed is het Zuiden. Waar ik ook verblijf of hoe mijn bed is georiënteerd veranderen mijn perceptie niet.

Vlad 4 oktober 2023 05:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10244633)
waren de klanten tevreden ?

Die hebben daar nooit iets van gemerkt. Ik krijg zo'n diarree van almaar veranderende regelgeving te verwerken dat veel passeert zonder dat ik het ooit nodig heb. :-(

Vlad 4 oktober 2023 05:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10244695)
Ik ben 53 en enkele weken terug stond ik in de winkel voor mijn vrouw achter nectarines te zoeken.

Pas toen kwam ik erachter dat die eruit zagen als perziken terwijl ik al heel mijn leven dacht dat dat zoiets was als een mandarijn/kleine appelsien...

In de Colruyt vroeg de kassier me welk soort pompoen ik kocht maar ik wist het ook niet vermits ik enkel de butternut kende en die was het niet. Gegokt op kastanjepompoen en die bleek het achteraf ook te zijn. Ik ben er nu soep van aan het eten als ontbijt. :silly:

BigF 4 oktober 2023 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10246615)
In de Colruyt vroeg de kassier me welk soort pompoen ik kocht maar ik wist het ook niet vermits ik enkel de butternut kende en die was het niet. Gegokt op kastanjepompoen en die bleek het achteraf ook te zijn. Ik ben er nu soep van aan het eten als ontbijt. :silly:

Kastanjepompoen... Nog nooit van gehoord.
Zit die ook in zo'n stekelige bolster of smaakt-ie gewoon naar kastanjes?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be