![]() |
Behang kiezen, bestaat er iets erger?
Nu voor de keuken. Het is om gek te worden, hoe meer je ernaar kijkt hoe lastiger het wordt. :-(
|
Citaat:
|
verft dat gewoon Dadee in bloedrood, als ge dan een kieken slacht valt dat zo niet op dat er hier en daar een plekske zit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ofwel plakt ge al uw muren af met plastiek folie en hangt ge ne poster van Jefrey Dahmer en Dexter in uw keuken. niemand die daar wat van gaat durven zeggen. |
Citaat:
En wie kritiek heeft krijgt geen eten! ;-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Wacht maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Collaboratiebehangpapier.
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Behang verwijderen is erger dan kiezen...
|
Citaat:
Ik heb er nen absolute godsgruwelijke hekel aan. In heel mijn huis is er ook geen enkele kamer behangen. Heb ooit heel lang geleden bij mijn schoonouders de living eens behangen en sindsdien ben ik degene in de familie 'die kan behangen' en heb ik het regelmatig aan mijn rekker. God, wat heb ik daar een hekel aan. Geen idee waarom want het is geen zwaar werk, het is geen vuil werk,... maar toch. Schilderen is nu ook niet direct mijn hobby maar ik schilder liever een heel huis dan dat ik 1 living moet behangen. |
Citaat:
Met goeie kwaliteitsverf, een dito verfrol (met telescopische verlengstok) wil ik een plafond schilderen in smoking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be