Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Israëlisch-Palestijns conflict (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=229)
-   -   België Pro Palestina of Pro Zionisten. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=270374)

ViveLaBelgique 8 oktober 2023 13:03

België Pro Palestina of Pro Zionisten.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Resolu...renigde_Naties

België stemde in de schoot van Verenigde Naties Pro Palestina.

Toch verblijven in ons land talrijke Joden die actief Israël steunen in hun strijd voor het Beloofde Land zonder erkenning van Palestina.

Wat denk U ervan ?

dalibor 8 oktober 2023 13:05

Ik denk dat we een typisch topic zien waarbij een ingewikkelde kwestie met veel grijstinten in een zwart wit-model wordt geforceerd.

Libro 8 oktober 2023 13:45

Hamas is een illegale bezetter van de Gaza-strook die nu een illegale terreuractie tegen Israël uitvoert. Rangeer de haviken aan beide kanten uit en werk naar een tweestatenoplossing.

Karel Martel B 8 oktober 2023 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10249500)
Ik denk dat we een typisch topic zien waarbij een ingewikkelde kwestie met veel grijstinten in een zwart wit-model wordt geforceerd.

Me dunkt dat we gisteren gezien hebben dat een van die 'grijstinten' niet echt veel verschilt van zwart.

Karel Martel B 8 oktober 2023 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10249524)
Hamas is een illegale bezetter van de Gaza-strook die nu een illegale terreuractie tegen Israël uitvoert. Rangeer de haviken aan beide kanten uit en werk naar een tweestatenoplossing.

Hamas wil een oorlog met Israel.

Ik stel voor dat we ze laten begaan tot er een winnaar is.

Herr Flick 8 oktober 2023 14:41

In dit specifieke geval is het wel duidelijk zeker. Een bende barbaren bestormen de grenzen van een geciviliseerd land, vermoorden daar vrouwen en kinderen en ontvoeren en verkrachten ze. (over de mannen en geiten zwijg ik dan nog)

En dan moeten we daar compasie mee hebben als er een beetje terug geschoten wordt ? Dat die Israelieten maar op bijbelse wijze met die gasten afrekenen.

Kijk als ge de freedomfighter wil uithangen en ge hebt kloten aan uw lijf dan beperkt ge u tot ligitieme miltaire doelen. Maar we noemen ze niet voor niets Islamieten he.

Skobelev 8 oktober 2023 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 10249528)
Hamas wil een oorlog met Israel.

Ik stel voor dat we ze laten begaan tot er een winnaar is.

Ik stel voor om gans de regio te laten branden

maddox 8 oktober 2023 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10249586)
Ik stel voor om gans de regio te laten branden

Waar blijft mijn glazen parking?

Skobelev 8 oktober 2023 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10249596)
Waar blijft mijn glazen parking?

Dat is ook een goei optie.

Hoofdstraat 8 oktober 2023 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10249500)

Je bedoelt alsof het een oorlog zou zijn?

Hoofdstraat 8 oktober 2023 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10249524)

Kan niet echt want als staat krijgt Gaza een eigen leger, dan is het wachten op de volgende mentaal gestoorde moslim die aan de macht komt.

patrickve 8 oktober 2023 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 10249497)
België stemde in de schoot van Verenigde Naties Pro Palestina.

Toch verblijven in ons land talrijke Joden die actief Israël steunen in hun strijd voor het Beloofde Land zonder erkenning van Palestina.

Wat denk U ervan ?

Ik denk dat de linkerzijde van ons land vindt dat het hoog tijd is dat Breendonk terug open gaat.

patrickve 8 oktober 2023 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10249583)
In dit specifieke geval is het wel duidelijk zeker. Een bende barbaren bestormen de grenzen van een geciviliseerd land, vermoorden daar vrouwen en kinderen en ontvoeren en verkrachten ze. (over de mannen en geiten zwijg ik dan nog)

Eigenlijk, zo bekeken.... de Palestijnen stijgen in mijn achting, ik had het zo nog niet gezien :lol:

Adam Smith 8 oktober 2023 21:37

Zionisten maar wel Palestina, waarom niet Hamas terroristen en Israël. Het meest neutraal zou zijn gewoon Israël en Palestina.

Nr.10 8 oktober 2023 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith (Bericht 10249753)
Zionisten maar wel Palestina, waarom niet Hamas terroristen en Israël. Het meest neutraal zou zijn gewoon Israël en Palestina.

Dat is het officiële standpunt van Rusland, wat Rusland ondersteunt is een tweestaten-oplossing met de grenzen van 1967 als uitgangspunt.

Jay-P. 9 oktober 2023 03:50

Elk officiële standpunt van Rusland zijn hypocriete leugens.

Russisch gezind ongedierte dat Arabisch & Iraans terroristisch relikwietenuitschot verdedigt: er zijn nog zekerheden.

patrickve 9 oktober 2023 04:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10249775)
Dat is het officiële standpunt van Rusland, wat Rusland ondersteunt is een tweestaten-oplossing met de grenzen van 1967 als uitgangspunt.

Dat is raar, want in andere omstandigheden zijn ze niet akkoord met de grenzen van 2013 als uitgangspunt :-)

Vlad 9 oktober 2023 06:29

Een zoveelste geval waarin de regering lijnrecht tegenover de meerderheid van de oorspronkelijke bevolking staat. Vivaldi financiert het Palestijns terrorisme (en onrechtstreeks nog veel meer via NGO's) en veroordeelt elke Israëlische reactie op Palestijns terrorisme. De kolonisten en collaborateurs juichen dat toe. Het wordt tijd dat alle Vivaldi-partijen onder de kiesdrempel zakken. Daartoe dienen kolonisten het stemrecht te worden ontnomen, of op z'n minst diegenen met als tweede nationaliteit dis van islamitische landen.

Sneaky 9 oktober 2023 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10249775)

Who cares wat de Russen vinden? Dat die eerst eens al het gebied veroveren dat ze claimen met hun 'referenda'. De pussies.

Het Oosten 9 oktober 2023 08:37

De West-Bank, tweede grote openluchtgevangenis naast (concentratie) Kamp Gaza. Het is maar een kwestie van tijd, want ook daar zal een bloedige opstand uitbreken tegen Israël.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be