Knuppel |
9 oktober 2023 15:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
(Bericht 10250052)
Ik vind dit toch allemaal heel eigenaardig. Een Politieman verkracht nu ook al zijn vrouwelijke collega's. Ja en niet 1 maar meerdere ??
Naar mijn inziens zijn vrouwelijke agentes nu toch geen kwezeltjes ? Dat zijn toch potige assertieve dames.
En die vrezen dan voor hun job ?? Die kerel is een hoofdinspecteur. Sorry maar een hoofdinspecteur heeft niks in de pap te brokken op dat vlak . Dat is zelfs geen officier en helemaal geen hoge graad ( hij is trouwens pas 31)....vergelijk het met een sergeant-majoor bij het leger. Het is de graad die volgt op de laagste graad zijnde inspecteur van politie.
Bizar verhaal weeral.
https://www.bruzz.be/justitie/hoofdi...gas-2023-10-09
|
Jij neemt het duidelijk op tégen de misbruikte vrouwen.
Ik zal het inkaderen.
Nochtans is het de "normale gang van zaken dat klootzakken met een hogere graad dan de misbruikte vrouwen hen in bed kan krijgen door te dreigen met jobverlies.
Citaat:
Onderzoek naar hoofdinspecteur van politiezone Brussel-West na klachten over seksuele belaging en verkrachting van collega's
Het gerecht is een onderzoek gestart naar een hoofdinspecteur van de politiezone Brussel-West die agentes seksueel belaagd zou hebben. Dat bevestigt het arbeidsauditoraat van Brussel. De man van 31 zou enkele agentes van het korps niet enkel seksueel, maar ook moreel belaagd hebben en er is ook sprake van verkrachtingen. Naast het gerechtelijk onderzoek, loopt er ook intern bij de politie een administratief onderzoek.
De arbeidsauditeur van Brussel is een onderzoek gestart naar een 31-jarige hoofdinspecteur van de politiezone Brussel-West. De man zou verschillende jonge vrouwelijke agenten van het korps seksueel en moreel belaagd hebben, en er is ook sprake van verkrachtingen.
De feiten zouden zich zowel bij de hoofdinspecteur thuis in Verviers als op het commissariaat hebben afgespeeld. De hoofdinspecteur begon een relatie met de vrouwen en ging dan steeds verder. Volgens Belga durfden de betrokken vrouwen aanvankelijk niet tegen de man ingaan uit vrees voor hun job.
De bal ging pas aan het rollen toen twee jonge vrouwen naar het gerecht stapten en een verklaring aflegden. Begin september werd de man dan door speurders van de Algemene Inspectie van achter zijn bureau in het commissariaat gelicht. Hij werd gearresteerd en meegenomen naar zijn huis in de omgeving van Verviers, waar een huiszoeking plaatsvond.
Eerst overgeplaatst, nu ziek
Toen de klachten aan het licht kwamen, maar de totale omvang nog niet duidelijk was, werd de hoofdinspecteur overgeplaatst naar een ander commissariaat. Sinds de huiszoekingen heeft hij zich ziek gemeld en is hij niet meer op het werk verschenen. Zijn advocaat liet aan Het Nieuwsblad weten dat de agent voorlopig geen commentaar wil geven.
De hoofdinspecteur is niet aangehouden en ook nog niet geschorst. Wel bevestigt de politiezone dat er naast een gerechtelijk onderzoek ook een administratief onderzoek loopt.
|
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/10...rijdend-gedra/
Het is al grensoverschrijdend seksueel gedrag tegenwoordig. Die trend is al een hele tijd bezig.
De machtige katholieke kerk is haar (over)macht kwijt.
Een Brusselse hoofdinspecteur speelt ziek.
Connard ontsprong de dans.
Ik heb vandaag nog eens opgezocht hoe het zit met de metissen. Kinderen van zwarte vrouwen die als hoeren werden weggezet, en van een "koloniale" vader. De vaders kunnen zelfs missionarissen zijn geweest.
Die kinderen werden weggehaald bij hun moeder. Elk contact met hun familie werd hen ontnomen. Volgens de rechtbank is de zaak verjaard en bestond deze misdaad niet in de toenmalige wetgeving.
Citaat:
"Het Hof heeft dus beslist op grond van de regel dat niemand kan worden gestraft voor een misdrijf dat niet bestond op het tijdstip waarop de verweten feiten werden gepleegd", aldus de rechtbank in een persbericht. "De Belgische staat kan niet worden gestraft voor een misdrijf tegen de mensheid voor feiten die destijds niet als zodanig konden worden gekwalificeerd", besluit de rechter.
|
Waarom denk je dat die slaafse "hoeren" lieten begaan? Uit schrik om hun handen of die van hun kinderen te worden afgehakt?
Ik herinner mij nog dat er nonnen werden verkracht toen de Congolezen in opstand kwamen, en de onafhankelijkheid van La Belgique eisten.
Waarom zouden de Congolezen dat gedaan hebben als dat allemaal brave, behulpzame nonnekens waren geweest?
|