![]() |
Hamas geeft persconferentie
Om hun kant van het verhaal te vertellen. Weinig interesse door de westerse media. vandaar deze draad op dit forum waar de andere kant van het verhaal nog wel een kans krijgt.
En met dank aan Twitter dat onder druk staat van de EU om meer censuur te plegen. Niet dat Twitter niet censureert, net als Facebook, Google, Reddit enzovoort, maar blijkbaar nog niet genoeg volgens onze machthebbers. 18 minuten durende persconferentie. https://twitter.com/Aldanmarki/statu...38101108384185 Ik zeg er bij. Ik heb het zelf nog niet gehoord. Ik beweer niet akkoord te zijn met wat gezegd wordt. De insteek is een geïnformeerde bevolking en niet een gebrainwashte, eenzijdig geïnformeerde. Want dat werkt uiteindelijk als een boemerang. |
Ik zou zeggen. Bekijk het voor het verdwijnt als men de positie van de twee kanten wil kennen in dit conflict.
|
|
LOL, ik ben gestopt toen hij zei dat de strijders hun best deden om vooral geen burgers te raken. :) OMG :)
Later nog eens volledig kijken, dat wordt fun |
Er wordt onder andere verwezen naar de dood van 11 VN medewerkers in Gaza door Israëlische beschietingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan ? |
De beesten gaan de rekening betalen. Zonder onderscheid, in Gaza is iedereen medeplichtig. Alles wegvegen en met de de grond gelijk maken.
Paytime |
Het bewijs is dan eindelijk geleverd. Onthoofde baby
https://twitter.com/WalidMahmodRouk/...91518392860897 |
Citaat:
|
Citaat:
Heel veel volk in de buurt ook na zo’n raid, willen die gebombardeerd worden ofzo? |
In Syrië werden massa’s vrouwen en kinderen ontvoerd, nooit teruggezien. Wel veel kindjes met verborgen gezicht die zogezegd dood waren van gasaanvallen, zalen vol kinderen zonder volwassenen.
Diezelfde mannen zitten nu in Gaza hetzelfde te doen voor de goede zaak, toch even in gedachten houden. |
Hamas is voornamelijk kanonnenvoer met het gezamelijke IQ van een amoebe, en leiding dat bestaat uit politici met krijgsheeralures.
De enige reden waarom ze nu een vorm van succes halen, is Perzische steun, en die steun beveelt taqiya aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat heeft comical Achmed gezegd ?
dat het allemaal de schuld is van de zionistische smeerlappen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar moeten massa's fotos van zijn van die 260 doden op het muziekfestival. Iedereen heeft een gsm. Fotografen genoeg op zon festival. Waar zijn de beelden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be