![]() |
Wie wil 3 Hollanders ontmoeten ?
Voor de liefhebber ?
Meet & greet met Martien, Erika en Maxime Meiland Martien, Erica en Maxime Meiland signeren hun biografie. En jij kan op de foto met de familie! ![]() https://www.standaardboekhandel.be/F...ader-awareness |
Wie zijn dat ?
ik heb trouwens wel eens meer dan 3 hollanders ontmoet, en daar voor zover ik weet niks aan over gehouden. |
Jonge, half belegen en belegen, uit Gouda.
|
@ Henri,
op de foto die je postte zie ik helemaal Maxime en Erica niet. Je foto is dus misleidend want Martien en Montana staan erop. Ik zie dat je 5minuten geleden de foto veranderd hebt. Waarom? |
Gisteren per toeval gebotst op (gelukkig maar) op Youtube bewaarde gesprekken en conferences met fantastische Nederlanders uit mijn jongere tijd: Godfried Bomans, Wim Sonnevelt, Toon Hermans... Fantastisch! Mijn oren werden gestreeld door het mooie Nederlands van die drie.
|
Op t zicht, die rechtse wil ik wel eens ontmoeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder; Maxime heeft blond (geverfd) haar en zeker geen krullen. Het enige wat ze kan zeggen ( roepen): PAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is wie hij is en doet zich niet anders voor. Leve Martien! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kijk al jaren met veel plezier naar "chateau Meiland". Die man doet me altijd luidop lachen :-D Zalig! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be