![]() |
Terugkeer beleid
En weer hoor ik van hetzelfde. Het terugsturen van illegalen is alleen mogelijk als de landen van oorsprong hun medewerking verlenen.
Nochtans had het VK daar een oplossing voor . Uitgeprocedeerde illegalen die niet vrijwillig wilden terugkeren zouden worden verbannen naar Rwanda. Maar waarom dat dan ook weer niet mocht begrijp ik ook niet. Persoonlijk vind ik dat de enige mogelijkheid. |
Men gaat mij niet vertellen dat Europa landen als Marokko en Tunesië niet kan dwingen hun onderdanen terug te nemen. Gewoon de godverdommese hypocrisie kapot schieten.
|
Israël heeft vandaag nog 4 illegalen neergeknald die van Libanon de grens overstaken.
Een terugkeerbeleid is goed voor de gastarbeiders en hun nageslacht die zich niet assimileert. Wij hebben nood aan geen toegangbeleid: een asiel- en migratiestop. |
Citaat:
veel meer druk uitoefenen; naast Rwanda, kunnen nog veel andere landen in aanmerking komen; bij voorkeur altijd een buurland van betrokkene; in afwachting van de uitwijzing: verblijven in een gesloten centrum. ... |
Die Pipo van gisteren was een Tunesiër, kunnen die nu ook al niet meer terug? Men gaat daar op verlof, steek die in het ruim.
|
Maak een deal met Noord Korea.
Moet echt niet duur zijn. Koop oude schepen en stuur die naar daar vol met ongewensten en de betaling in natura om ze ginder te houden. |
Citaat:
|
Kan allemaal veel en veel goedkoper, gewoon een zandplaat opspuiten in de Noordzee
Ge zet er een groot hek rond en dropt er af en toe wat eten en wat drinken op. Ik denk dat de aanvragen voor vrijwillige terugkeer naar verwegistan gretig aftrok zullen vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is een beetje zoals de Afghanen die mogen ook nooit meer terug maar eenmaal ze wat papieren hebben zijn ze niet snel genoeg naar ginds op vakantie dat hebben we nog onlangs mogen zien. Blijkbaar hadden die allemaal voor het Belgisch leger gewerkt :-D Er wordt de mensen nogal veel wijsgemaakt is mijn idee. |
En nu willen ze plots de illegalen uit hun woningen halen. Nu gaan ze daar eens werk van maken. Toen 3 jaar geleden het VB een wetsvoorstel indiende om net dat te doen, werd dat nog weggezet als racisme. Nee, er mogen doden vallen in de naam van partijpolitieke spelletjes. De Vivaldisten horen in de gevangenis voor schuldig verzuim.
Ook Jean Marie Dedecker had het al over het verbod op woonstbetreding https://www.redactie24.be/politiek/d...erlaten-151690 Toen lachten de Vivaldisten het allemaal weg. Maar nu zijn ze daar hoor. Lafaards. Bij lockdownparties waren ze er als de kippen bij om die woonstbetredingen mogelijk te maken. Maar als het om illegalen gaat? Nee hoor, dan blijven ze allemaal netjes aan de leiband van de PS en ecolo. |
Even over het net zwerven dan komt men aardig wat teksten tegen met de wrange boodschap dat het EU-migratiebeleid faalt.
Ik denk wel dat iedereen daar al van op de hoogte is dat er een serieuaze faling is omtrent dat probleem. p.s. NOS nieuwssite Uit de tekst: Citaat:
Na dat artikel staan er nog wel enkele pijnlijke artikels bij. :| De oude C-130's terug van stal halen, inladen en terugvliegen???? Te dramatisch of een oplossing???? :| |
Deze nva-minister is helemaal niet bevoegd voor illegalen,
maar stelt toch een maatregel voor die zijdelings een onmiskenbaar effect zal hebben: titel: Vlaanderen wil mensen zonder papieren weren van de huurmarkt link: https://www.hln.be/binnenland/vlaand...arkt~aa99a275/ Citaat:
|
Citaat:
Nu hebben we wat. |
Citaat:
|
Citaat:
Die mensen zitten echt niet ganser dagen in hun kelder hoor. Kijk maar naar die Tunesische gek.....die stond zelfs aan schhol zijn dochter op te wachten. Doe een controle op eender welk terras cafe of bar in Brussel of Antwerpen en je hebt er direct een ganse camionette vol. Trouwens aan het Zuidstation zitten er tientallen. Geen enkele illegale verschanst zich op een zolder hoor:-D:-D https://www.bruzz.be/samenleving/hel...ijf-2023-10-21 De enige haalbare oplossing is een uitzetting zoals het VK had voorgesteld zijnde naar Rwanda....Australie doet dit al langer wie niet terug wil wordt afgezet op een eiland. |
Citaat:
|
Citaat:
Dringende geneeskundige hulp moet iedere mens krijgen. |
Citaat:
DAARNAAST blijven alle andere controlemiddelen vanzelfsprekend bestaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be