![]() |
Grondoperatie Gaza
Een opinie van Alexander Dugin over de mogelijk op til zijnde grondoperatie in Gaza. De gevolgen van deze eventuele grondoperatie zullen niet min zijn. Ik denk dat het beter is dat deze lijn niet overschreden wordt. Niet alleen dat, maar ook dat men onmiddellijk stopt met het bombarderen van Gaza nota bene met Amerikaanse bommen én begint te onderhandelen over een tweestatenoplossing.
The delay of ground operation can have different explanation than weather. IBRON 15 okt 2023 |
Misschien, maar Hamas heeft specifiek gevraagd om binnen te vallen, hun aanval was zo wreed en grotesque dat Israël geen andere keus meer heeft.
Als er een 2-Staten oplossing komt met Hamas als hoogstwaarschijnlijke leiders, zal de haat en oorlog tegenover Israël dan stoppen of gaan ze dat aangrijpen om net nog meer raketten op te stapelen? |
Citaat:
Er is maar 1 oplossing: het wegdoen van de laatste Palestijnse pasgeborene. |
Citaat:
|
Citaat:
Welk voordeel halen inheemse Europeanen daaruit? |
Citaat:
Ergens verwelkom ik de Palestijnen in de EU, die zijn zo gatachterlijk inteelt dat de volledige bevolking eindelijk door zal hebben welke problemen we binnenhalen met al die moslims. |
Hezbollah speelt met vuur.
https://guardian.ng/news/world/netan...new-war-front/ Israel is er klaar voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de VN veiligheidsraad (15 landen) op 18 october 2023 stelde de VS zijn VETO tegen een Braziliaanse resolutie voor het staken van de vijandigheid om humanitaire hulp te kunnen bieden aan de burgers in Gaza. 12 landen stemden voor de resolutie. Twee landen onthielden zich, namelijk Groot Brittannië en Rusland.
Als ik hier zo rond lees zijn er heel wat die de VS zouden steunen daarin. Ik stel voor wat meer gericht te zijn op vrede en mensenrechten. |
Iran Analyst: Regional War is Coming Unless Israel Stops Its Attack
Zoals de stemming over de Braziliaanse VN resolutie op 18 october toont zijn het eigenlijk uitsluitend de VS en Israël die de aanval op Gaza niet willen stop zetten, zelfs niet tijdelijk om burgers te redden. Ok. Dat is dan geweten. |
Citaat:
Hamas en Gaza zijn de oorlog begonnen en Israel gaat het afmaken. Nu nog de Hezbollah en een stuk van Libanon onder het waakzaam oog van de SS Gerald Ford en andere F35 over dichtere luchthavens als Iran zich riskeert stout te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonder een corridor voor vluchtende Palestijnen richting Saoedi Arabië vind ik een grondoperatie maar niets. Het is bijna niet in te beelden maar Hamas 'verwijderen' gaat enkel maar nog extremere organisaties (zoals Islamitische Jihad van Palestina of erger nog IS) in de kaart spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan importeren en moedigen "we" de kweek aan van figuren die niet vrij willen zijn. En slavernij in hun wetboek staan hebben als iets prima... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be