![]() |
Indien herverkozen...
Trump verspricht US-Einreiseverbot für Muslime - und was macht die EU?
Trump belooft inreisverbod in de VS voor moslims – en wat doet de EU? Citaat:
De EU ziet het zo dramatisch niet, verkeerde denkpiste??? :| p.s. De islam in Europa: een eeuwenlange knipperlichtrelatie Met alles wat die Islam op huidig ogenblik met zich meebrengt en stukmaakt zijn er velen van mening dat die knipperlichtrelatie mag uitdoven, ook de oud President Trump. Kan de Islam een nuttige bijdrage leveren of is het gewoon een veroveringstocht die al jaren aan de gang is. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Dus... |
Biden is ook naarstig aan het verder bouwen aan de muur. Muren houden niemand tegen. Echt grenzen verdedigen doet men met geweld.
|
Bart Somers (Open VLD) wil na verkiezingen niet opnieuw minister worden, wel burgemeester van Mechelen
Artikel van Kirsten Sokol, Belga • 15u Somers erkent dat zijn partij in moeilijk vaarwater verkeert, na het ontslag van minister van Justitie Vincent Van Quickenborne. Hij sprak bij VTM Nieuws ook over de vernieuwingsoperatie bij de Vlaamse liberalen, die in de zomer al werd ingezet. "Daar wil ik actief aan meewerken. Ik steun voorzitter Tom Ongena daarin", aldus Somers, die daarmee ook verwijst naar de aanstelling van Paul Van Tigchelt als nieuwe minister van Justitie. "Nieuwe gezichten zijn een noodzakelijke voorwaarde, maar niet de enige, voor de heropstanding", zei Somers nog. Hij had veel begrip voor de emoties over de ministerwissel, "maar dat moet binnenkamers gehouden worden". Zelf ambieert hij geen nieuw ministermandaat, maar wel een nieuw burgemeesterschap in Mechelen. Daar is Somers momenteel titelvoerend burgemeester, zijn partijgenoot Alexander Vandersmissen is waarnemend burgemeester. Ook Karel De Gucht reageert op aanstelling nieuwe Justitieminister Ook in "De Zevende Dag" kwamen de woelige tijden bij Open VLD aan bod. Voormalig Open VLD-voorzitter Karel De Gucht zei daar dat hij hoopt dat Gwendolyn Rutten terugkomt op haar aankondiging om de nationale politiek te verlaten, na de aanstelling van Paul Van Tigchelt als nieuwe minister van Justitie. "Ik hoop dat ze op haar stappen zal terugkeren. Als ik daarbij kan helpen, zal ik dat zeker doen. Ik denk dat ze in de toekomst voor de partij een zeer belangrijk persoon is, niet alleen in haar provincie maar ook nationaal. Dat haar nationale carrière voorbij zou zijn, is niet waar. We spreken hier immers maar over de vervanging van de minister van Justitie voor zeven maanden", aldus nog De Gucht. Karel heeft het blijkbaar niet begrepen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be