![]() |
De vleesgeworden leugen: Gwendolyn Rutten
Boos omdat ze geen federale minister werd stapte ze eruit met de belofte: ze stopt met nationale politiek “omdat het gebrek aan respect te groot geworden is”.
Nu toch weer terug. Ze kan de roem en het geld (€ 180.984) van een ministerspost niet laten liggen. De vleesgeworden leugen: Gwendolyn Rutten https://www.hln.be/binnenland/gwendo...ster~a1f74719/ |
Dit valt toch niet meer uit te leggen ! :|
|
Citaat:
Wedden dat ze straks in het journaal “haar verantwoordelijkheid gaat nemen”? |
Citaat:
BDW had gelijk. Op de OVLD kan men geen staat meer maken. Zij veranderen sneller van gedacht dat ook de schaduw van Lucky Luke het hiertegen moet afleggen. Wat een afgang. |
helaba mannekes (m/v)! :magniet:
In Kortrijk en Mechelen liepen,evident,de wielen af,drastische managementsingrepen dienden zich aan... In Aarschot is alles goed geregeld....... ziezo.... |
Ze hebben er bij open VLD nog goede hoop op, nog genoeg stemmen boven de kiesdrempel om Rutten nog een jaartje een ministerpost te gunnen.
|
Vanmorgen verklaarde de voorzitter van de VLD-jongeren nog:
"Ik denk dat in de politiek toch soms een beetje onderschat wordt welk effect dat heeft op de bevolking. Ik denk dat veel mensen toch kwaad worden over dat jobhoppen van minister naar burgemeester. Een gewone mens kan ook niet zomaar vier jaar een andere job doen en de collega die in de plaats is gekomen weer wegduwen. Ik ben daar geen voorstander van. Niemand ontkent dat Somers veel betekend heeft voor Mechelen, maar dat switchen tijdens de legislatuur daar ben ik geen voorstander van, ik denk dat daar iets meer grenzen aan gesteld mogen worden." Hij sprak ook nog de hoop uit dat de jongeren snel betrokken worden bij de keuze van de nieuwe minister: "Ongeacht zijn persoonlijke motieven ben ik blij dat Bart Somers plaats maakt voor vernieuwing. Vernieuwing en verjonging zijn noodzakelijke voorwaarden om het liberalisme in Vlaanderen opnieuw wervend te maken." :-) |
Citaat:
:-P Ik denk dat jij ook wel weet dat in geen enkele partij de jongerenafdeling echt weegt op de grote tactische beslissingen van de partij, zeker als het over de personeelsselectie voor de cockpit van de uitvoerende macht gaat. |
Citaat:
|
Dit is een echte soap, zoiets kunnen zelfs de scenarioschrijvers van Hollywood niet bedenken.
|
Citaat:
|
Wat meer geloofwaardigheid verliezen kan nog weinig meer schade aanrichten. De kiesdrempel is toch al reeds ruim in zicht.
|
De meeste Belgicistische bourgeoisie in Vlaanderen blijft gewoon VLD stemmen hoor.
|
coup de theatre-comedia dell'arto
|
de klucht van het aars schot, panda zal terug gelukkig zijn met die afschuwelijk lelijk op moslima trekkend wijf.
|
Citaat:
Maar maken die 5 % van het electoraat uit? |
Citaat:
Vergeet niet dat deze groep door de klotsende welvaart stevig verder is gegroeid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be