![]() |
wat is er op TV
Shark Tank
hier zie je hoe miljonairs en miljardairds een peulschil van hun geld investeren in beginnende ondernemers kapitalisme ten top |
Citaat:
Ik vraag 1 miljoen voor 10% van mijn bedrijf. Hoeveel omzet genereer je? 10.000 dollar per jaar. OK DAN. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo met dat duimpje, omhoog of omlaag. Wat is je marge, clown? Het mag wel soms met wat meer respect van de Haaien, Tijgers, Draken... Neen, ze moeten hun huiswerk maar maken of het zijn makkelijke prooien. Okay dan. |
Citaat:
je krijgt enkel een zwitsers zakmes mee. |
Stof
|
weinig historie op History channel
|
en die ellendige reklame
|
Citaat:
die gasten die schuren induiken om olieblikken uit de jaren 20 te scoren, zijn dan nog het leukst om te bekijken. Ah ja en het sex leven van den fuhrer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
deze avond Bandits op tv
|
Ik kijk al jaren geen (gewone) tv meer. De laatste keer dat ik keek was VT4 in VIER veranderd denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is veel goedkoper dan geschiedenis programma’s. |
Vanavond Zuhal Demir in de Afspraak op Vrijdag.
|
Citaat:
Zet een paar klojo's samen in een tuinhuis aan een oversized conference tafel en laat ze wat lullen met "experts" en elkaar bemoedigend en bevestigend toeknikken... ondertussen zit ik me af te vragen hoeveel dat allemaal moet opbrengen, want Caisons 60 meter diep de grond in drillen met heel zwaar materiaal dat alleen al aan transport 10 000'n dollars kost van uw prive geld, ... Nu is het al zover dat ze dat format ook al gecopyeerd heb naar een ranch. het enige verschil is dat ze niet in een tuinhuis zitten maar in een ranch dus en dat ze nu lullen over ufo's, orbs, mars mannekes en energie bundels en shit. Allee ja, ik kijk graag naar geschiedenis , een mens is als content als hij eens gewoon een heruitzending van een hitler documentaire kan zien, want al de rest wordt verziekt met ufo gedoe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewone TV interesseert me geen hol meer !! Heel soms , wanneer het gaat , youtube , Plex TV & web archive !! Countdown & Wrestling & Muziek via youtube Wrestling via Plex TV Web archive , van alles wat !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be