![]() |
Influencer opgepakt voor uitspraken over de oorlog
In Frankrijk riskeert een Franse influenster 7 jaar cel en 100.000 boete voor een uitspraak over de oorlog. Ik vind haar uitspraak verwerpelijk maar die wet geldt ook voor andere meningen. Wat met uitspraken hier op het forum?
https://www.hln.be/buitenland/kijk-f...eken~ab3b13d3/ Franse influencer opgepakt nadat ze lacht met moord op Israëlische baby’s: “Doen ze er peper en zout op voor ze hen in de oven steken?” |
Citaat:
|
Men weet wel waar men begint als men de vrijheid van meningsuiting begint in te perken maar nooit waar men eindigt.
|
Citaat:
Dan zijn Isis ook brave mannen volgens jou met dezelfde logica. |
Citaat:
|
Citaat:
Macron dan ook maar voor de rechtbank. Citaat:
|
Hier kun je weer met zoveel verschillende manieren op antwoorden.
1: vrijheid van meningsuiting is wat mij betreft absoluut, op laster/smaad en directe oproepen tot geweld na. 2: ze krijgt geen 7 jaar. 3: Het zou mij zelfs neit verbazen dat dit nepnieuws is. |
Als het geen nep-nieuws is, of een soort van bliksemafleider, dan zou ik zeggen, laat dat kieken haar eigen teloorgang maar voorbereiden.
Palestijnse vrijheidsstrijders gaan Joodse babies niet klaarmaken als voedsel. Dat is teveel echt werk. En Joods vlees is haram. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
BRON 1 BRON 2 BRON 3 1.123 volwassenen 25 minderjarigen 1 baby (fig.) |
Citaat:
|
Citaat:
Die ene soldaat sprak van 1 dode baby en 40 dode kinderen, dat werd in de media 40 onthoofde babies maar werd officieel altijd ontkend. 40 kinderen waaronder babies werden ook ontvoerd, die gaan we ook niet meer levend terug zien. Die cijfers gaan wel kloppen al zijn er nog in die lijst waar geen leeftijd bij staat. De lijst is ook naar omlaag (1200) bijgesteld omdat sommige lijken nadien Hamas strijders bleken te zijn. De exacte lijst is onbelangrijk, gijzelaars zijn onbelangrijk. Het is voor Israël duidelijk dat Hamas moet uitgeroeid worden en dat zal gebeuren tegen alle kost, zowel ten koste van Palestijnse burgers (die nu weg zouden moeten zijn uit noord Gaza) en gijzelaars die we nu als dood mogen beschouwen. Dat is de enige manier voor Israël om veiligheid te creëren in die streek. De volgende stap is de West Bank en Libanon als die zich niet rustig houden, van en naar Libanon werden ook al duizenden raketten afgevuurd. Dan hebben we nog Hezbollah in Syrië die zich redelijk rustig houden. Voorlopig bombardeert Israël enkel plaatsen waarvan raketten afgevuurd worden maar het is duidelijk dat de oorlog nog zal uitbreiden en dat Israël’s grondgebied waarschijnlijk een heel stuk groter zal worden. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toe maar.. |
Als je als land van mening bent dat iemand met een migratie-achtergrond met zijn/haar opinie gevaar vormt voor het welzijn van de samenleving, dan is remigratie de oplossing. Niet het aanpassen van de vrijheid van meningsuiting.
|
Citaat:
Als ik hier in't straat zou verkondingen dat ik praktiserende moslims niet zo tof vind, dan is mijn leven plots een pak minder comfortabel... |
Citaat:
Niet vanuit de staat dan maar vvmu beknotten. |
Warda Anwar heeft inmiddels veel volgers erbij op haar socmed kanalen.
Operatie geslaagd! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be