Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Michel Van den Brande te racistisch voor Vlaams Belang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=270745)

Zipper 14 november 2023 12:45

Michel Van den Brande te racistisch voor Vlaams Belang

Hoe, en volgens sommige grote lichten "hier" is het VB de reïncarnatie van de NSDAP en Tom Van Grieken de achterkleinzoon van Goebbels. Moet de olijke stellingbouwer nu ook gemeden en gedecimeerd worden door de media, in de aloude traditie van de politiek-correcte woker-meute ???

https://www.hln.be/temse/michel-van-...taan~a082fc55/

Skobelev 14 november 2023 13:06

Geef toe dat dat vet varken toch ECHT niet past bij VB. :roll:

Eberhard Leclerc 14 november 2023 13:24

Hij zal in zijn onderhoud met TvG wat anti-semitische (lees Netanyahu-kritisch) dingen hebben gezegd.

Daar is het VB pas echt allergisch voor.

Blue Sky 14 november 2023 13:25

Niet de slimste, zegt wel wat hij denkt. En dat laatste kan niet in de politiek waar woorden dienen gewogen worden daar uitspraken anders zware gevolgen kunnen hebben.

fred vanhove 14 november 2023 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 10269177)
Niet de slimste, zegt wel wat hij denkt. En dat laatste kan niet in de politiek waar woorden dienen gewogen worden daar uitspraken anders zware gevolgen kunnen hebben.

Zeggen wat men denkt is goed maar even nadenken alvorens men iets zegt is beter.;-)

Voor de rest vind ik het persoonlijk iemand van veel woorden maar weinig daden.

Woont hij nu nog in Blankenberge ? Want op zeker moment ging hij het daar toch afstappen ?

Dadeemelee 14 november 2023 13:44

Van Grieken heeft nu vooral mensen nodig die hun mond houden en enkel de debatfiches aframmelen en vooraf afgesproken uitspraken debiteren.
Ze zijn als de dood dat er iemand hun zekere 25% in gevaar brengt door eigenzinnige uitspraken, daarom ook dat DVL op een zijspoor werd gezet.

Zipper 14 november 2023 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10269192)
Van Grieken heeft nu vooral mensen nodig die hun mond houden en enkel de debatfiches aframmelen en vooraf afgesproken uitspraken debiteren.
Ze zijn als de dood dat er iemand hun zekere 25% in gevaar brengt door eigenzinnige uitspraken, daarom ook dat DVL op een zijspoor werd gezet.

Dat is zo in ELKE politieke partij.

fred vanhove 14 november 2023 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10269192)

Conner zouden ze dus ook kunnen missen (vooral als hij zat is)

Weyland 14 november 2023 14:15

De olijke dikke die stemmen haalt bij een anti-intellectueel kiezerspubliek werkt niet meer zo goed in deze tijd. Flupke wordt al als vervelend ervaren voor het VB, maar die is nog een oud gerespecteerd lid.

Hoe zou het met Guy Chocomousse gaan nu?

Eberhard Leclerc 14 november 2023 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10269201)
Conner zouden ze dus ook kunnen missen (vooral als hij zat is)

Nee nee, die doet racisme light. En den Tom heeft dat al ge-accordeerd. Het was in orde.

Skobelev 14 november 2023 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 10269206)
De olijke dikke die stemmen haalt bij een anti-intellectueel kiezerspubliek werkt niet meer zo goed in deze tijd. Flupke wordt al als vervelend ervaren voor het VB, maar die is nog een oud gerespecteerd lid.

Die haalt de volgende verkiezingen de absolute meerderheid.
De Croo is trouwens Tania al aan het voorbereiden op een ander postje...

fox 14 november 2023 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 10269206)

Als je het over Guy D'haeseleer hebt, dan vermoed ik dat die vooral bezig is met het kiezen van de nieuwe gordijnen van het stadhuis van Ninove dat hij zal betrekken op 1 januari 2025.

Weyland 14 november 2023 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10269247)
Als je het over Guy D'haeseleer hebt, dan vermoed ik dat die vooral bezig is met het kiezen van de nieuwe gordijnen van het stadhuis van Ninove dat hij zal betrekken op 1 januari 2025.

Die video's zijn wel boomerachtig in die zin dat ze een nostalgisch effect hebben op mij. Veel nonkels en tantes waarvan ik warme herinneringen heb. ;-)

fox 14 november 2023 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 10269248)
Die video's zijn wel boomerachtig in die zin dat ze een nostalgisch effect hebben op mij. Veel nonkels en tantes waarvan ik warme herinneringen heb. ;-)

Ik zou het niet weten. Ik volg diene mens niet.

Weyland 14 november 2023 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10269249)
Ik zou het niet weten. Ik volg diene mens niet.

Ik heb hem juist even opgezocht en kon het amper uitkijken. La Flandre profonde blijft me toch bevreemdend.

fox 14 november 2023 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 10269250)
Ik heb hem juist even opgezocht en kon het amper uitkijken. La Flandre profonde blijft me toch bevreemdend.

Tja, ik heb nillens willens ook al eens een filmpje van Conner Rousseau gezien. De leeghoofdigheid daar is best stuitend en die zijn rol is zelfs nationaal en heeft dus ook impact op mij.

DewareJakob 14 november 2023 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10269160)
Geef toe dat dat vet varken toch ECHT niet past bij VB. :roll:

Misschien een stemmenkanon voor 0VLD.;-)

patrickve 14 november 2023 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 10269213)
Nee nee, die doet racisme light. En den Tom heeft dat al ge-accordeerd. Het was in orde.

Er zou eens een echte eigen-volk partij moeten opkomen he.

Dadeemelee 14 november 2023 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10269196)
Dat is zo in ELKE politieke partij.

Het nieuwe motto van het VB: ‘ta gueule’. :lol:

dalibor 14 november 2023 16:54

Ik heb geen Facebook. Wat zegt Michel Van den Brande dan dat geen enkele VB'er zegt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be