Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Voetbalvolk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=270753)

Blue Sky 15 november 2023 09:32

Voetbalvolk

https://www.hln.be/binnenland/kijk-s...eten~acecc994/

Herr Flick 15 november 2023 11:06

Ja wat moet ge daar van zeggen hooligans he, zelf al in een zaal in een of ander boeregat.

een "sport" voor en door marginalen.

Xenophon 15 november 2023 11:36

De politie wou wel iets doen, maar die hadden juist frietjes gehaald en dan gingen die koud worden.

Skobelev 15 november 2023 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 10269515)

Een bleek-bruine voetbalploeg?

De schoofzak 15 november 2023 13:58

Hoe vaak heb ik op dit forum al gepleit voor veer zwaardere straffen voor elke geweldsmisdrijf-pleger?

Skobelev 15 november 2023 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10269618)
Hoe vaak heb ik op dit forum al gepleit voor veer zwaardere straffen voor elke geweldsmisdrijf-pleger?

Ik ook. Nultolerantie voor ALLE geweldsdelicten.

Vlad 15 november 2023 15:13

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10269633)
Ik ook. Nultolerantie voor ALLE geweldsdelicten.

Dat is puur seksisme en tegen de rechten van de mens. Mannen hebben nu eenmaal veel meer testosteron dan vrouwen.

Xenophon 15 november 2023 15:39

Citaat:

Dat is alles fantasie, vermits er geen gevangenissen genoeg zijn om de straffen zelfs maar met een jaar te verhogen.

Die gevangenissen worden er trouwens niet jonger op, de Begijnenstraat loopt nu tegen de 200 jaar, om maar iets te zeggen. Er is daar geen enkele cel conform de EU-wetgeving ter zake.

Belgie heeft duizenden veroordelingen wegens het schenden van de mensenrechten, en alles loopt hier verder alsof er niets aan de hand is.

Herr Flick 15 november 2023 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10269665)
Dat is alles fantasie, vermits er geen gevangenissen genoeg zijn om de straffen zelfs maar met een jaar te verhogen.

Die gevangenissen worden er trouwens niet jonger op, de Begijnenstraat loopt nu tegen de 200 jaar, om maar iets te zeggen. Er is daar geen enkele cel conform de EU-wetgeving ter zake.

Belgie heeft duizenden veroordelingen wegens het schenden van de mensenrechten, en alles loopt hier verder alsof er niets aan de hand is.

Dieven , smokkelaars etc die hun derde keer gepakt worden gewoon ophangen dan is er direct plaats in den bak.

Xenophon 15 november 2023 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10269669)
Dieven , smokkelaars etc die hun derde keer gepakt worden gewoon ophangen dan is er direct plaats in den bak.

Ah, dan toch eerst uit de EU stappen.

Van mij mag het en de executies uitzenden langs pay per view, Flixnet regelt dat wel..

BigF 16 november 2023 09:28

Citaat:

Veertien keer dacht ik maar ik kan natuurlijk altijd ergens een keertje overgeslagen hebben.

Blue Sky 12 december 2023 09:20

Citaat:

vechtpartij waarbij voorzitter een ref in elkaar slaat
https://www.hln.be/voetbal/kijk-na-s...fen~a2c94f1ed/

maddox 12 december 2023 10:48

Voetbal uit de publieke sfeer halen? Als voetbalfans van hun sport en bijhorende geweldplegingen willen genieten, dat ze het doen in hun fightclub underground.

En hetzelfde voor religies allerhande.

Skobelev 12 december 2023 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 10282690)

Turkije, wat verwacht je. :roll:

Xenophon 12 december 2023 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10269895)
Veertien keer dacht ik maar ik kan natuurlijk altijd ergens een keertje overgeslagen hebben.

Het lijkt wel alsof de staat niet naar schoof wil luisteren.

De schoofzak 12 december 2023 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10269659)
Dat is puur seksisme en tegen de rechten van de mens. Mannen hebben nu eenmaal veel meer testosteron dan vrouwen.

U heeft mij door. Ik ben seksist.
En blijf dus bij mijn stelling: fysiek (en psychisch ... oei, de wijven ...) geweld moet strenger aangepakt worden.

De schoofzak 12 december 2023 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10269665)

Het is net met meer fantasie dat je plotsklaps het dubbel aantal cellen kan creëren. Voor minder dan de helft van de prijs.
Niet iedere cel moet super beveiligd zijn, vb. voor gevangenen die, mochten ze ontsnappen, niet direct een gevaar zijn voor de samenleving.

De schoofzak 12 december 2023 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10269895)

:lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10282769)
Het lijkt wel alsof de staat niet naar schoof wil luisteren.

:lol:

Gelukkig kunnen ze onze lach niet afpakken of er belastingen op heffen.

quercus 12 december 2023 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10269659)

Dat is toch geen excuus? Zoals veel andere mannen heb ik geen kloten belangstelling voor het voetbal. Tijdens het sportgedeelte van het avondjournaal kijk ik wel eens, maar dan met een grote dosis scepticisme.

fred vanhove 12 december 2023 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10282817)
Dat is toch geen excuus? Zoals veel andere mannen heb ik geen kloten belangstelling voor het voetbal. Tijdens het sportgedeelte van het avondjournaal kijk ik wel eens, maar dan met een grote dosis scepticisme.

Vrouwen dan weer eerder in het geld dat met voetballen wordt verdient dan met het spelletje op zich.:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be