![]() |
Voetbalvolk
|
Ja wat moet ge daar van zeggen hooligans he, zelf al in een zaal in een of ander boeregat.
een "sport" voor en door marginalen. |
De politie wou wel iets doen, maar die hadden juist frietjes gehaald en dan gingen die koud worden.
|
Citaat:
|
Hoe vaak heb ik op dit forum al gepleit voor veer zwaardere straffen voor elke geweldsmisdrijf-pleger?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Die gevangenissen worden er trouwens niet jonger op, de Begijnenstraat loopt nu tegen de 200 jaar, om maar iets te zeggen. Er is daar geen enkele cel conform de EU-wetgeving ter zake. Belgie heeft duizenden veroordelingen wegens het schenden van de mensenrechten, en alles loopt hier verder alsof er niets aan de hand is. |
Citaat:
|
Citaat:
Van mij mag het en de executies uitzenden langs pay per view, Flixnet regelt dat wel.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voetbal uit de publieke sfeer halen? Als voetbalfans van hun sport en bijhorende geweldplegingen willen genieten, dat ze het doen in hun fightclub underground.
En hetzelfde voor religies allerhande. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En blijf dus bij mijn stelling: fysiek (en psychisch ... oei, de wijven ...) geweld moet strenger aangepakt worden. |
Citaat:
Niet iedere cel moet super beveiligd zijn, vb. voor gevangenen die, mochten ze ontsnappen, niet direct een gevaar zijn voor de samenleving. |
Citaat:
Citaat:
Gelukkig kunnen ze onze lach niet afpakken of er belastingen op heffen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be