![]() |
Puur gokken: uit welke hoek komen bedreigingen aan het adres van Conner Rousseau?
Ik zet dit in KéK, want het is puur gokken.
Wellicht denken de meesten: uit rechtse hoek. Zijn er ook die denken: mogelijks uit extreem-linkse hoek (anarchisten, roma, streng-anti-racisten ...) Ik maak er geen poll van; het is niet zwart-wit. Vanzelfsprekend geef ik mijn mening: ik zie een kans dat het niet uit de extreem-rechtse hoek komt. Anders hadden ze het al tien keer vermeld. https://www.hln.be/binnenland/conner...nsen~ac89c4e1/ Conner Rousseau durft auto niet meer in eigen garage te parkeren na doodsbedreigingen van “groep mensen” |
als het over een "groep"mensen gaat Schoof, dan moeten we maar eens denken wat m daar op cafe heeft gezegd.
Ik zie geen groep punkers met ne fluo hanekam aan zijnen donkeren garagebox gaan staan he ? en voor de pol, Lorre for president natuurlijk. |
Ik gok op een groep "bruin mannen". Roma of iets anders maar in elk geval bruine.
|
Citaat:
|
Anti racisten he. O-VLD-ers en sommige sossen. Groenen.
Ge denkt toch niet dat ze bij het VB iets tegen de Conner hebben nu. Hij zal wel, zoals Vandenbrande, niet op een VB lijst mogen want te aangebakken, maar in de grond zal er wel bewondering voor zijn. Als ze bij het VB al iets met Conner willen doen, is hem een bak whiskey flessen kopen zodat hij vaker zat zijn mening zegt :-) |
Citaat:
De meeste denken zo over de bruin mannen maar men mag het niet zeggen. |
Ik gok op oldschool punkers met hanenkam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou ook kunnen dat er helemaal geen bedreigingen zijn, en dat hij enkel wat medelijden wil opwekken.:|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vrees ook in die richting te moeten zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be