Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Puur gokken: uit welke hoek komen bedreigingen aan het adres van Conner Rousseau? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=270797)

De schoofzak 20 november 2023 13:23

Puur gokken: uit welke hoek komen bedreigingen aan het adres van Conner Rousseau?

Ik zet dit in KéK, want het is puur gokken.

Wellicht denken de meesten: uit rechtse hoek.
Zijn er ook die denken: mogelijks uit extreem-linkse hoek (anarchisten, roma, streng-anti-racisten ...)

Ik maak er geen poll van; het is niet zwart-wit.
Vanzelfsprekend geef ik mijn mening: ik zie een kans dat het niet uit de extreem-rechtse hoek komt. Anders hadden ze het al tien keer vermeld.

https://www.hln.be/binnenland/conner...nsen~ac89c4e1/
Conner Rousseau durft auto niet meer in eigen garage te parkeren na doodsbedreigingen van “groep mensen”

Herr Flick 20 november 2023 13:45

als het over een "groep"mensen gaat Schoof, dan moeten we maar eens denken wat m daar op cafe heeft gezegd.

Ik zie geen groep punkers met ne fluo hanekam aan zijnen donkeren garagebox gaan staan he ?

en voor de pol, Lorre for president natuurlijk.

Skobelev 20 november 2023 13:48

Ik gok op een groep "bruin mannen". Roma of iets anders maar in elk geval bruine.

Xenophon 20 november 2023 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10272085)
Ik gok op een groep "bruin mannen". Roma of iets anders maar in elk geval bruine.

Ja, dat denk ik ook, die bruin mannen en hun zogenaamde eer die beledigt is door racist Rousseau.

patrickve 20 november 2023 14:42

Anti racisten he. O-VLD-ers en sommige sossen. Groenen.

Ge denkt toch niet dat ze bij het VB iets tegen de Conner hebben nu. Hij zal wel, zoals Vandenbrande, niet op een VB lijst mogen want te aangebakken, maar in de grond zal er wel bewondering voor zijn. Als ze bij het VB al iets met Conner willen doen, is hem een bak whiskey flessen kopen zodat hij vaker zat zijn mening zegt :-)

Skobelev 20 november 2023 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10272137)
Anti racisten he. O-VLD-ers en sommige sossen. Groenen.

Ge denkt toch niet dat ze bij het VB iets tegen de Conner hebben nu. Hij zal wel, zoals Vandenbrande, niet op een VB lijst mogen want te aangebakken, maar in de grond zal er wel bewondering voor zijn. Als ze bij het VB al iets met Conner willen doen, is hem een bak whiskey flessen kopen zodat hij vaker zat zijn mening zegt :-)

Als wat aangebrande praat over de bruin mannen verkopen het enige criterium is om op de lijst van VB te mogen staan dan kan er 80% van de Vlamingen op de VB lijst staan.
De meeste denken zo over de bruin mannen maar men mag het niet zeggen.

dalibor 20 november 2023 14:50

Ik gok op oldschool punkers met hanenkam.

DewareJakob 20 november 2023 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10272064)

Zijn er ook die denken: mogelijks uit extreem-linkse hoek (anarchisten, roma, streng-anti-racisten ...)

Vanzelfsprekend geef ik mijn mening: ik zie een kans dat het niet uit de extreem-rechtse hoek komt. Anders hadden ze het al tien keer vermeld.

Conner Rousseau durft auto niet meer in eigen garage te parkeren na doodsbedreigingen van “groep mensen”

De slachtofferrol wordt hem stevig aangemeten.

quercus 20 november 2023 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10272136)
Ja, dat denk ik ook, die bruin mannen en hun zogenaamde eer die beledigt is door racist Rousseau.

Het genre “Iek weet oe wone…” 8O

Skobelev 20 november 2023 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10272144)
Ik gok op oldschool punkers met hanenkam.

Alle twee?

Pandareus 20 november 2023 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10272080)
als het over een "groep"mensen gaat Schoof, dan moeten we maar eens denken wat m daar op cafe heeft gezegd.

Ik zie geen groep punkers met ne fluo hanekam aan zijnen donkeren garagebox gaan staan he ?

en voor de pol, Lorre for president natuurlijk.

Een groep vrouwen die graag pijpen ?

Pandareus 20 november 2023 15:04

Citaat:

Ik denk aan de Bruine partij. Die vinden dat niet plezant dat een politicus van een andere partij het heeft over hun core business.

DewareJakob 20 november 2023 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10272159)
Ik denk aan de Bruine partij. Die vinden dat niet plezant dat een politicus van een andere partij het heeft over hun core business.

Waar het hart van vol is...

Zipper 20 november 2023 15:13

Het zou ook kunnen dat er helemaal geen bedreigingen zijn, en dat hij enkel wat medelijden wil opwekken.:|

DewareJakob 20 november 2023 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10272165)
Het zou ook kunnen dat er helemaal geen bedreigingen zijn, en dat hij enkel wat medelijden wil opwekken.:|

Ook zijn mama wordt door de media opgetrommeld om mensen medelijden voor hem te doen krijgen.Een Quickie doen past er ook bij.

wagner.666 20 november 2023 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 10272174)
Ook zijn mama wordt door de media opgetrommeld om mensen medelijden voor hem te doen krijgen.Een Quickie doen past er ook bij.

En morgen een zogenaamde ontvoering erbij.

Herr Flick 20 november 2023 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10272136)

oei dan overleef ik al een 25 jaar death squads en ere moordenaars.

Maar ik vrees ook in die richting te moeten zoeken.

Herr Flick 20 november 2023 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10272159)

Conner is levend interresanter, dan kan hij veel meer schade aanrichten, dan hem dood te doen in een of ander guur steegje.

Herr Flick 20 november 2023 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 10272176)
En morgen een zogenaamde ontvoering erbij.

zo in klassieke VDB stijl, zodat ze hem binnen een paar weken kunnen intervieuwen met ne zonnebril op zijne kop.

Dadeemelee 20 november 2023 16:28

Citaat:

Malcontenten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be