![]() |
Wat voor klootjesvolk doet zoiets?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231121_95293797
Citaat:
Nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad heel proper is dat niet,
|
Bof, Dats is van Colruyt. Die kunnen wel tegen een stootje. Is trouwens benzine/diesel van Q8, geen wit produkt dus. (Of zou vandaag veranderd zijn, maar was vroeger toch Q8)
|
Iedereen die daar betaald heeft via electronische weg, kan zich aan een verrassing verwachten.
Zeker als kwieten effectief misbruik gemaakt hebben van de situatie, en een paar dozijn liter extra bovenop een normale gevulde tank betaald hebben, zelfs aan 10% van de normale prijs. |
Citaat:
|
En misschien hangt er een camera.....:oops:
|
Citaat:
Als er voor 10.000 euro brandstop weg is, en Dats moet niet aan de staat betalen omdat het gestolen is, dan loopt de staat meer dan 5.000 euro mis. |
Citaat:
Wat wel triestig is en daar hebt u gelijk, is de mentaliteit vandaag de dag. Als je ziet hoeveel er gestolen wordt in warenhuizen of doe het zelf zaken, is dat gewoon hallucinant. Dat geeft een goed inzicht in van welk allooi een aanzienlijk deel van de bevolking is. |
Citaat:
Klein fortuin kleine diefstal groot fortuin grote diefstal. |
Citaat:
En het verbaasd me dat u de smerige, stelende automobilisten niet tot op de grond afbrand, verketterd en uitspuwt... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik steek mijn bedrijfs-tankkaart in het apparaat, tank, rij weg. Als het niet juist is, hoor ik het later wel van HR. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be