Mobiliteitsplan genaamd "Good Move" haha.
Het enige dat de nazi's doen is mobiliteit verder om zeep helpen, en daaraan zijn ze intussen al decennia aan het timmeren. Mobiliteit, keuze, vrijheid, past niet in de totalitaire wereld naar waar ze streBen.
Eerst viseerden ze kamions (met de 3.5 ton), daarna auto's, daarna fietsers en in hun corona terreurgolf, ja zelfs voetgangers, die dwongen ze op straat om pijlen volgen, hoe dolgedraaid moet je daarvoor niet zijn lol.
Hun kamion Abwehr had wel nog probleem van plaatselijke levering, ze waren genoopt die uitzondering te maken anders moesten mensen met planken op wielen hun kast enkele straten verder gaan oppikken. :P Maar ze bedachten toch nog een verdergaande stap, verkeersborden die kamions weren buiten bepaalde uren/dagen. Het resultaat is een bord met 5 regels tekst, waarvoor chauffeurs moeten stoppen en uitstappen om te kunnen lezen. Ze zitten nu waarschijnlijk te broeden wat ze verder nog kunnen, die bende klotenazi's.
Enkele dagen geleden hoorde ik iets op de radio over snelheidscontrole voor fietsers, een zoveelste coup.
https://fietsberaad.be/praktijk/fiet...e-maatregelen/
"Fietsvriendelijke snelheidsremmende maatregelen" lees ik daar.
Warme ijskreem.
Mensenklotenmaatregelen, niet meer dan dat.
Ergens begin jaren negentig begonnen ze de brede stroken baan te versmallen, rechte banen krom te maken, bazar in de weg te zetten, doorgangen af te sluiten (ja tot en met een antitank ehm autogracht te delven, om chauffeurs te nopen tot voorbijrijden draaien en terugrijden. Intussen doen ze hier en daar fietsers hetzelfde al aan, met als excuus hun klassieke Veiligheid met grote V, fietsers moeten daarom achter hun nek kijken en ipv in 1 in 3 richtingen om te zien of er wat aankomt, en chauffeurs dito om te weten of er fietsers aankomen. Dat almaar baan oversteken omdat ze een apartheidsstrook wilden, die een stuk baanruimte wegpakte en daarmee elke richting eigen strook uitsluitende. En de stroken voor fietsers ophogende, dat was louter op verkapte manier drempels ook voor fietsers maken. Net zo hun steevaste keuze om drempels ipv gewoon asfaltlaag met klinkers te bestraten, drempels doen verkeer afremmen optrekken, dat op die plaatsen het gewicht van het voertuig concentreert, de klinkers indrukkende, alzo drempels op de drempel.
De nazi's willen werkmenschen weg uit hun hoofdkwartier, niet meer dan dat, ze willen werkmenschen doen arbeiten in zones die ze als arbeitskampfen markeren. We hebben dat eerder gezien he. De Zones - wereld waarnaar totalitairen streBen.