![]() |
Ek 2024.
Vandaag begint het. Loting!
Hopelijk niet Nedereland + Italië. |
Dat valt reuze mee.
Roemenie Slovakije Israel, Ijsland, Oekraïne of Bosnie Herzegovina. Nederland zal het minder gemakkelijk hebben. |
Citaat:
Jammer genoeg weer die Fransen, ik had liever een ander topland gehad, of Duitsland:-P Nederland kan tweede worden in deze poule, maar alles onder Frankrijk ligt vrij dicht bij elkaar. Oranje op volle oorlogssterkte schat ik iets hoger in dan Oostenrijk, maar met iets te veel blessures wordt het wel weer spannend. |
makkie
Zelfs zonder Lukaku bereiken we de 2de ronde |
Citaat:
En vooral vermijden dat Nederland én België tweede worden want dan is het België-Nederland in de achtste finales. |
Citaat:
Grote onbekende is Roemenië. Ik denk niet dat we daar ooit tegen gespeeld hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Want dan spelen we tegen goede ploegen. |
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_..._Roemeni%C3%AB De laatste keer dat beide landen tegen elkaar speelden was een vriendschappelijke wedstrijd in 2011. |
Citaat:
|
Het zal toch beter moeten dan tegen Montenegro. In de eerste helft hadden er een paar meer binnengemogen.
Maar soit, het is maar een oefenmatch met een boel wissels en niet de sterkste ploeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als die winnen is het alsof ook zij iets hebben gewonnen. In tegenstelling tot die sjotters hebben zij nooit nog niks gewonnen:-D |
Citaat:
|
Kunnen we niet snel nog wat Brazilianen naturaliseren ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3-0
Niks bijzonders. Mooie goal van Trossard. En Doku wordt steeds beter met zijn passes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be