![]() |
Is het Vlaams Belang een ranzige partij?
Is het Vlaams Belang een ranzige partij?
Ik ging in gesprek met een familielid en die zegt met een aantal partijpunten van het Vlaams Belang akkoord te gaan maar er nooit zal op stemmen omwille van het feit dat daar een aantal ranzige figuren zouden in zitten. Hij noemt bijvoorbeeld Filip De Winter die neonazistische sympathieën er zou op nahouden. Ik had daar graag voorbeelden van gekregen. Dries Van Langenhove werd ook genoemd. Hij zou een homo-hater zijn. Hoe staat de huidige voorzitter daar tegenover? |
Citaat:
|
Citaat:
De Winter zit al zijn hele (volwassen) leven in het parlement, dus men kan hem, kijk naar het geval DVL en Sihame, zijn onschendbaarheid laten opheffen en vervolgen wegens neonazistische daden. Wat dat dan ook mogen zijn. Alleszins, vermits het gerecht hem niet vervolgd, neem ik aan dat neonazi zijn niet verboden is. Nu de omschrijving nog. |
Citaat:
|
Citaat:
:-o ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ranzige partij? Neen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan iemand me aantonen met tekst of een beeldfragment dat Filip De Winter neonazistische sympathie zou hebben?
|
Citaat:
Filip Dewinter op bezoek bij de Griekse neonazi's, de Gouden Dagenraad ![]() ![]() |
![]() :roll: https://www.youtube.com/watch?v=sRlC...estDocumentary "Binnen het Russische neo-nazi-netwerk" Het is meestal hetzelfde profiel van die mensen met weinig entertainment en sociale interacties die radicaliseren. Gooi er nog een sausje armoede overeen. Het VB? Wil jij nu echt gaan testen of dat tweezakken zijn die aan de zijlijn provoceren of dat dat van de orde is van die Russische netwerken? Jaja... |
Citaat:
|
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mie_Branders Verschillende pvda-kopstukken (waaronder d'Haese) hebben het ook moeilijk om bijvoorbeeld de misdaden van Stalin, en de rest vh communisme te erkennen. |
Citaat:
Maar voor de sossen is dat geen probleem om daarmee een coalitie te vormen. Citaat:
|
Citaat:
Gefrustreerde jaloerse intellectuelen zijn een makkelijk doelwit voor het communisme. Je krijgt daardoor een makkelijke machtsgreep en maakt iedereen arm. Uiteindelijk het enige van alle instellingen dat blijft werken in een communistisch bestel is de geheime politie. Bij het fascistische doelpubliek. Zijn het meestal armoedzaaiers met weinig entertainment en sociale interacties die wat radicaliseren. Je snapt dus ook waarom het communisme daarom ook veel meer buiten schot blijft. Het volkje dat het aantrekt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be