Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Rousseau stopt er helemaal mee (https://forum.politics.be/showthread.php?t=270928)

Zipper 7 december 2023 09:43

Rousseau stopt er helemaal mee

Zijn eerste goede beslissing :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12...parlementslid/

Tot zover de politieke carrière van deze "mooie jonge god".

quercus 7 december 2023 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10279913)

Van bij de aanvang reeds werd snel duidelijk dat Conner een zeer narcistisch ingestelde persoonlijkheid was. En dan dat door hem opgedist verhaal over zijn seksuele ingesteldheid dat eigenlijk neerkwam op warrige allusies zonder verdere uitleg. Als je op die manier tegenover de media optreedt weet je niet waar het eindigt.

Vette Pois(s)on 7 december 2023 10:38

the bitch is gone

Herr Flick 7 december 2023 10:38

We hebben zowaar een snuifje waardigheid ontdekt bij Conna no longer king.

Natuurlijk zal de uittredingsvergoeding meer dan welkom zijn om het uit te zingen tot de volgende bollekeskermis. Gaat hij voor oost vlaanderen de fooraap uithangen of wordt het toch maar een gooi naar het burgemeesterschap van sinnekloas ?

fox 7 december 2023 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10279931)
We hebben zowaar een snuifje waardigheid ontdekt bij Conna no longer king.

Natuurlijk zal de uittredingsvergoeding meer dan welkom zijn om het uit te zingen tot de volgende bollekeskermis. Gaat hij voor oost vlaanderen de fooraap uithangen of wordt het toch maar een gooi naar het burgemeesterschap van sinnekloas ?

Hij wordt blijkbaar freelancer. In normale omstandigheden zou ik zeggen dat dit een zeer goed idee is. Je wordt niet meer lastig gevallen door de pers, je kan anoniem door het leven en het schuift meer dan een parlementaire wedde. Maar ik denk niet dat narcisten voldoening halen uit een leven buiten de schijnwerpers. Ik gok er dus op dat Melissa hem uit de hoed tovert als minister wanneer ze ergens in 1 of andere federale of vlaamse coalitie geraken. Zelf op een lijst gaan staan, dat zou ik durven betwijfelen. Dan moet hij mee campagne gaan voeren en dat is toch wel zeer kort dag.

Witte Kaproen 7 december 2023 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10279937)
Hij wordt blijkbaar freelancer. In normale omstandigheden zou ik zeggen dat dit een zeer goed idee is. Je wordt niet meer lastig gevallen door de pers, je kan anoniem door het leven en het schuift meer dan een parlementaire wedde. Maar ik denk niet dat narcisten voldoening halen uit een leven buiten de schijnwerpers. Ik gok er dus op dat Melissa hem uit de hoed tovert als minister wanneer ze ergens in 1 of andere federale of vlaamse coalitie geraken. Zelf op een lijst gaan staan, dat zou ik durven betwijfelen. Dan moet hij mee campagne gaan voeren en dat is toch wel zeer kort dag.

Freelancer van wat?

Wat heeft Rousseau gestudeerd en welk diploma zou hij hebben?

Hoofdstraat 7 december 2023 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 10279948)
Freelancer van wat?

Hij wordt zelfstandige, misschien in de Immo sector, bakker, …

Knuppel 7 december 2023 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 10279930)
the bitch is gone

The bitch is buiten gebonjourd. Het gebruik van zijn naam alleen kostte de partaai 4 procent van haar kiesvee.

Wat betreft de prijs die Connard gegund wordt voor zijn opstap als partijvoorzitter en parlementair, daar zijn ze bij de rooien nog niet uit.

Knuppel 7 december 2023 11:20

Citaat:

Vandenbroucke werd zelfs tot federaal minister gebombardeerd zonder op een kieslijst te staan.....door Connard.....

Zipper 7 december 2023 11:26

Citaat:

dan vraag ik mij toch hardop af, minister van wat ??? :?

Witte Kaproen 7 december 2023 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10279913)

Een Belgicistisch stemmenkanon verdwijnt van het politieke toneel.

Een goede zaak voor de Vlaamse onafhankelijkheid.:-D

Bye ,bye Rousseau.

IJsboer 7 december 2023 11:32

Ik vind het vooral straf dat zelfs VB'ers zijn aftreden terecht vinden. BLijkbaar zijn die plots allemaal woke geworden. :lol:

Knuppel 7 december 2023 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10279929)
Van bij de aanvang reeds werd snel duidelijk dat Conner een zeer narcistisch ingestelde persoonlijkheid was. En dan dat door hem opgedist verhaal over zijn seksuele ingesteldheid dat eigenlijk neerkwam op warrige allusies zonder verdere uitleg. Als je op die manier tegenover de media optreedt weet je niet waar het eindigt.

Het was voorspelbaar dat de media Connard zouden betaald zetten dat hij hen probeerde te muilkorven. DAT was niet alleen een zet met verstrekkende gevolgen. Het was vooral een aarsdomme zet van Connard.
De rode Icarus waande zich onaantastbaar.....in zijn partaai.... maar slaagde er niet in om zijn racistische en seksistische instelling te verdoezelen voor de wraakzuchtige media.

Pretentie is het mooiste bewijs van domheid.

Op dit forum zitten er ook pretentieuze zotten die in hetzelfde bedje ziek zijn als Connard en de blauwe dweil.....en die hele toonladders lager zullen zingen als de uitslag van de volgende verkiezingen bekend is.

Het Oosten 7 december 2023 11:39

Citaat:

Freelancer van wat?

Conner Rousseau is afgestudeerd in de rechten. En juich maar niet vlug. Misschien (wellicht?) komt hij terug. Langs de grote poort.

daiwa 7 december 2023 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 10279987)
Het was voorspelbaar dat de media Connard zouden betaald zetten dat hij hen probeerde te muilkorven. DAT was niet alleen een zet met verstrekkende gevolgen. Het was vooral een aarsdomme zet van Connard.
De rode Icarus waande zich onaantastbaar.....in zijn partaai.... maar slaagde er niet in om zijn racistische en seksistische instelling te verdoezelen voor de wraakzuchtige media.

Pretentie is het mooiste bewijs van domheid.

Op dit forum zitten er ook pretentieuze zotten die in hetzelfde bedje ziek zijn als Connard en de blauwe dweil.....en die hele toonladders lager zullen zingen als de uitslag van de volgende verkiezingen bekend is.

Inderdaad, de oorlog verklaren aan de media heeft hem zijn kop gekost.
De rode hypocrieten die hem bleven steunen noemen het een heksenjacht. Kan het best een beetje zijn maar het is wel een heksenjacht die Rousseau zélf in gang heeft gezet.

Knuppel 7 december 2023 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10279990)
Conner Rousseau is afgestudeerd in de rechten. En juich maar niet vlug. Misschien (wellicht?) komt hij terug. Langs de grote poort.

Hahahahahahahahahahahaha!

Zoals te verwachten was zijn het zijn fans die Connard woke-gewijs trouw blijven.

Boduo 7 december 2023 11:48

Citaat:

Zoals Vandenbroucke (ongeveer).

Knuppel 7 december 2023 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10279984)
Ik vind het vooral straf dat zelfs VB'ers zijn aftreden terecht vinden. BLijkbaar zijn die plots allemaal woke geworden. :lol:

Beter oplette IJsboer.

Iedereen met hersens vindt het normaal dat een heimelijke racist zoals Connard EINDELIJK buiten wordt gebonjourd na een desastreuze peiling voor de rode partaai.

Het zijn de woke-zotten die Connard blijven verdedigen.

daiwa 7 december 2023 11:53

Citaat:

En dan tekent zo iemand een regeerakkoord waarvan hij zélf zegt dat hij er eigenlijk niet zoveel van kent ..... onbegrijpelijk !

Zoals Peter Mertens tegen hem zei, zou je niet beter raad vragen aan iemand die er wel iets van kent voor je tekent?

patrickve 7 december 2023 11:53

Citaat:

Freelancer van wat?

Raadgever bij het VB aangaande bruin mannen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be