Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Israëlisch-Palestijns conflict (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=229)
-   -   7 oktober door de ogen van Hamas (https://forum.politics.be/showthread.php?t=270932)

Frankenstein 7 december 2023 14:45

7 oktober door de ogen van Hamas

https://www.thisishamas.com/

Hoofdstraat 7 december 2023 15:29

Een extreme verzameling van Hamas wreedheden en ook van de 'onschuldige' bevolking die gevangenen en lijken kapot slaan. Ik heb zelf nog niet alles kunnen bekijken, het is gewoon te erg.

Skobelev 7 december 2023 15:46

Volgens de pallielovers zullen het wel leugens zijn.

Uitroeien gvd.

Frankenstein 7 december 2023 15:51

De baby die uit de zwangere vrouw werd gesneden is voor mij een grens.

Ik heb nog nooit zoiets walgelijks in mijn hele leven gezien..

Alle Hamas mensen, niet één uitgezonderd, moeten worden gedood en elke imbeciel die voor deze terroristen demonstreert of opneemt MOET gestraft worden !

Valentinus 7 december 2023 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 10280164)
Een extreme verzameling van Hamas wreedheden en ook van de 'onschuldige' bevolking die gevangenen en lijken kapot slaan. Ik heb zelf nog niet alles kunnen bekijken, het is gewoon te erg.

Getalsmatig is het natuurlijk niet te vergelijken met de hoeveelheid wreedheden die het Israelisch leger thans uitoefent. Een bom op afstand maakt de gevolgen niet minder.
Daarnaast stel ik mij toch vragen. Wie maakte die filmpjes? Waarom besteedde men zoveel tijd aan onthoofdingen, keizersneden, enz. Hadden ze zoveel tijd? Wilden ze echt demonstreren hoe barbaars ze waren? Met welk doel? Moesten ze zich niet voorbereiden op de Israelische troepen die toch onvermijdelijk zouden komen. Ik versta het ook niet goed: met een hak gaat men tekeer op de hals van een slachtoffer, daana lijkt de hals ongeschonden, ... .
Het is inderdaad te erg om verschillende redenen.

Vlad 7 december 2023 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus (Bericht 10280180)
Getalsmatig is het natuurlijk niet te vergelijken met de hoeveelheid wreedheden die het Israelisch leger thans uitoefent. Een bom op afstand maakt de gevolgen niet minder.
Daarnaast stel ik mij toch vragen. Wie maakte die filmpjes? Waarom besteedde men zoveel tijd aan onthoofdingen, keizersneden, enz. Hadden ze zoveel tijd? Wilden ze echt demonstreren hoe barbaars ze waren? Met welk doel? Moesten ze zich niet voorbereiden op de Israelische troepen die toch onvermijdelijk zouden komen. Ik versta het ook niet goed: met een hak gaat men tekeer op de hals van een slachtoffer, daana lijkt de hals ongeschonden, ... .

Hoe ze dat deden ? Islamfundamentalisme en drugs. En let op! Zeg niet dat je dat schrik aanjaagt want dat kan gevangenisstraffen opleveren wegens 'islamofobie'. :?

Skobelev 7 december 2023 16:53

Citaat:

Waarom ze die filmpjes maken? Omdat islamieten gvd FIER zijn op hun graad van barbarisme.

Uitroeien, tot de laatste, de “goei” met de slechte.
De islam moet van de planeet verwijderd worden,

Nr.10 7 december 2023 16:55

Citaat:

Dat het om een georchestreerde media-campagne gaat zegt genoeg.

maddox 7 december 2023 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10280205)

Het beeldmateriaal is CGI?

Zipper 7 december 2023 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10280205)

Ah, t'is "Hollywood" ???

Ke Nan 7 december 2023 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10280203)
Waarom ze die filmpjes maken? Omdat islamieten gvd FIER zijn op hun graad van barbarisme.

Zoals deze van Abu Grhaib?

maddox 7 december 2023 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 10280233)

Veel uitgehakte babies daar.

Ke Nan 7 december 2023 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10280235)

Onze eigen para's zijn ook heel fier.

Gipsy 7 december 2023 17:52

De hamas lovers en Westenhaters zoeken in paniek andere gebeurtenissen om de aandacht van de ongeevenaarde gruwel van 7 oktober af te leiden.

Boduo 7 december 2023 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 10280246)
De hamas lovers en Westenhaters zoeken in paniek andere gebeurtenissen om de aandacht van de ongeevenaarde gruwel van 7 oktober af te leiden.

Het zijn walgelijke daden geweest.
Iedereen die dit ziet, begrijpt veel beter waarom de Israeli's zo fel weerwraak nemen.

Frankenstein 7 december 2023 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10280235)

Moord en martelpraktijken zijn van alle tijden. Verschil met moslims is dat ze trots zijn op hun daden en deze veelvuldig delen met lachende smileys. Wij hebben dit recent bij Yezidi vrouwen gezien. Verbrand in kooien.

En oh wat hadden wereldwijd de moslims een lol om dit op social media te delen en simultaan dezelfde Yezidis bedreigen als zij hun verschrikkelijke ervaringen openbaar maakten..

Het is diep triest dat onze planeet geplaagd wordt door deze ziekelijke moslimhouding jegens anderen.

Waar nazies tenminste nog de moeite deden om hun wandaden te verbergen, maken de moslims er een kunst van om de aandacht af te leiden in het beste geval (Ke Nan) tot erger.... Nml er lol in scheppen om de wereld te laten zien waartoe ze in staat zijn.

Valentinus 7 december 2023 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10280203)

Men denkt "wat de ander denkt". omdat men denkt wat de ander denkt, is men zeker en kan er lustig tegen aan gaan. Geen vloek is dan te sterk. Dood ze allemaal. God zal wel het onderscheid maken. Is dat niet ooit toegepast door katholieken over andere katholieken?

maddox 7 december 2023 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus (Bericht 10280253)
Men denkt "wat de ander denkt". omdat men denkt wat de ander denkt, is men zeker en kan er lustig tegen aan gaan. Geen vloek is dan te sterk. Dood ze allemaal. God zal wel het onderscheid maken. Is dat niet ooit toegepast door katholieken over andere katholieken?

Ja hoor, de Katharen in de buurt van Carcassonne. Zo'n 1000 jaar geleden, en in directe tegenspraak van wat de al dan niet fictieve sekteleider van zo'n paar duizend jaar geleden uit zijn kloten sloeg.

Is dat het beste dat je kan ophalen. Ik had op zijn minst de Spaanse Inquisitie aangehaald.

De gruwelijkheden die nu al dan niet CGI zijn, maar wel bejubeld door een hele horde volgers van de ideale man, en prima beschreven door de handleiding "woestijnroven voor dummies" met het bijhorende "wetboek voor plunderende oppermensen" als toefje geslachtsroom op de wel grondig gevioleerde slavin.

Nog een prachtvoorbeeld dat religie gewoon smeerlapperij is.
Zeker van die typetjes die "Bekeer, of anders" prediken.

quercus 7 december 2023 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 10280233)

Het was te denken dat er een afleidingsmanoeuvre ging komen onder vorm van een “whataboutisme”. Maar uw haring bakt niet hoor KeNannetje.

quercus 7 december 2023 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus (Bericht 10280253)

Dat was in Zuid-Frankrijk tijdens de tijd van de strijd tegen de Katharen. De Katharen waren in feite bijna waanzinnig religieus maar ze kregen het aan de stok met het Vaticaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be