![]() |
Uithuwelijkingen bij godsdiensten.
Naar aanleiding van deze off-topic discussie.
https://forum.politics.be/showpost.p...8&postcount=27 Is blijkbaar bij moslims en joden nog schering en inslag. Uw mening? |
In hun eigen contreien of hier?
Hier gelden wetten die nageleefd moeten worden. Wetten qua huwelijk, minderjarigheid, seksualiteit en dwang, nog andere diverse vrijheden ... Daar heb ik dan allemaal geen probleem mee, net als dat tv-programma waar mensen die mekaar helemaal niet kennen, toch gaan huwen. (ik heb er mijn gedacht over, dat is heel wat anders natuurlijk). Breder bekeken: godsdienst is toch de grootste onnozelheid waar mensen nog altijd in geloven ... |
Citaat:
|
Citaat:
Het komt toch niet gewoontjes uit je duim hé? |
Citaat:
|
Citaat:
|
We moeten nog eens naar de psychiatrie denk ik voor wat opmerkingen.
Want gemeenschap en religie zijn onbelangrijk. |
Aah ja die was goed. Poëtische huwelijken hoeveel % slaagt? 10 %
Doorgestoken kaart huwelijken. 90% slaagt ofzo. Geen verwachtingen. "Zoek hulp". Zal de psychiatrie eens bellen. |
Citaat:
|
foto's hete hindoe meiden he
ja in heel Hindoe india is arranged marriage normaal, v jongens en meisjes ok.
liefde kent men niet daar, men verwacht dat de gehuwden het uitvechten bloot en verder elkaar leren naaien in alle gaten tot de dood. De kinderen zijn verplicht om te doen wat hun vader en familie eisen, anders worden ze onterfd en verstoten, ik maakte dit mee ok, met mijn hele hindoe/moslim familie nu, ben onterfd en verstoten verder, en ze eisten mijn zelfmoord, vanwege mijn hele mislukte leven en openbare Gammafiele kanten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be