Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Armoede troef bij Vooruit. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=270954)

daiwa 11 december 2023 21:43

Armoede troef bij Vooruit.

Ze hebben het steeds over verjongen en de jeugd een kans geven en daarom zetten ze een 85 jarige veroordeelde corrupte politicus op hun lijst.

Citaat:

Oud-politicus Willy Claes sluit rol als lijstduwer voor Hasseltse Vooruit-lijst niet uit: "Ik ben beschikbaar voor mijn partij"
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12...n-beschikbaar/
Dat de rechter die hem veroordeelde gelijk had toen hij zei dat Claes een verstokte onverbeterlijke leugenaar is bewees Claes daar juist met verve in de Afspraak.
Ik wil nog eens duidelijk maken dat ik volkomen ten onrechte veroordeeld werd. Het is juist dat er miljoenen naar de partijkas vloeiden maar ik wist van niets en was helemaal niet betrokken in die zaak zei hij. :lol::lol:

Het Oosten 11 december 2023 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10282550)
Ze hebben het steeds over verjongen en de jeugd een kans geven en daarom zetten ze een 85 jarige veroordeelde corrupte politicus op hun lijst.

Dat de rechter die hem veroordeelde gelijk had toen hij zei dat Claes een verstokte onverbeterlijke leugenaar is bewees Claes daar juist met verve in de Afspraak.
Ik wil nog eens duidelijk maken dat ik volkomen ten onrechte veroordeeld werd. Het is juist dat er miljoenen naar de partijkas vloeiden maar ik wist van niets en was helemaal niet betrokken in die zaak zei hij. :lol::lol:

Armoede op dit vlak is een partij die al bijna 20 jaar dezelfde voorzitter heeft.

Skobelev 11 december 2023 22:05

Van een racistische voorzitter naar een veroordeelde corrupte crimineel als lijstduwer.

Dat zal scoren bij de bevolking.

N-Vb 11 december 2023 22:15

Shoot the pianist

van Maerlant 11 december 2023 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10282551)
Armoede op dit vlak is een partij die al bijna 20 jaar dezelfde voorzitter heeft.

De reden daarvoor is duidelijk. De N-VA zou zonder De Wever weinig betekenen. Iedereen uit hun eigen partijtop beseft dat. Laat N-VA nu de enige partij zijn waar nog geen nacht van de lange messen is gehouden.

Dadeemelee 11 december 2023 23:11

Citaat:

Poetin is stikjaloers.

Lukkas 11 december 2023 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10282590)
Poetin is stikjaloers.

In uw dromen.

Zucht 11 december 2023 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 10282593)
In uw dromen.

Je weet toch dat alle tegenstanders van De Wever op mysterieuze manier van balkons en trappen gevallen zijn, of op niet-zo-mysterieuze manier in gevangeniskampen zitten.
Vivaldi logica is onbetaalbaar.

Dadeemelee 11 december 2023 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 10282593)
In uw dromen.

Ah, Bart De Wever stopt als voorzitter van de NVA? ;-)

Zipper 11 december 2023 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10282606)
Ah, Bart De Wever stopt als voorzitter van de NVA? ;-)

Waarom zou hij ?? Om u te plezieren ??

daiwa 11 december 2023 23:54

Vooruit gaat verder met verjonging !
De 'jonge'' gasten zijn samen 170 jaar. :lol::lol:

Ik hoor het Depraetere nog zeggen na het ontslag van Rousseau, we hebben nog genoeg jong talent in de partij. :lol:

Citaat:

Oud-burgemeester van Leuven Louis Tobback duwt Vooruit-lijst bij opvolgers voor Vlaams parlement
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12...bij-opvolgers/

Herr Flick 12 december 2023 00:18

Citaat:

Ze hebben gedacht als ze de zean luc terug opvissen met AI, wij hebben nog een fosiel in de kast, waarvan we gewoon de baterijen eens terug moeten opladen.

daiwa 12 december 2023 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10282620)
Ze hebben gedacht als ze de zean luc terug opvissen met AI, wij hebben nog een fosiel in de kast, waarvan we gewoon de baterijen eens terug moeten opladen.

:lol:

Zipper 12 december 2023 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 10282610)
Vooruit gaat verder met verjonging !
De 'jonge'' gasten zijn samen 170 jaar. :lol::lol:

Ik hoor het Depraetere nog zeggen na het ontslag van Rousseau, we hebben nog genoeg jong talent in de partij.

Plaats maken voor de jeugd :

Dadeemelee 12 december 2023 00:34

reservespeler 12 december 2023 08:20

Citaat:

Daar is maar één woord voor: "CRAPUUL".

Schelfie 12 december 2023 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10282625)
Bartje foto

Ma vent toch, wat heeft Bart de Wever te maken met politiekers die de prehistorie nog hebben meegemaakt? Ben jij zo intellectueel arm dat je niets anders kan doen dan die 2 te vergelijken. Wil je BdW vergelijken doe dat dan met mensen van zijn eigen leeftijd, niet de mensen die zijn overgrootouders konden zijn...

reservespeler 12 december 2023 08:20

Citaat:

Is dat zo?
Leg eens uit waarom.

reservespeler 12 december 2023 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10282558)
Van een racistische voorzitter naar een veroordeelde corrupte crimineel als lijstduwer.

Dat zal scoren bij de bevolking.

Hopelijk wordt dat goed in de verf gezet.

reservespeler 12 december 2023 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 10282668)
Ma vent toch, wat heeft Bart de Wever te maken met politiekers die de prehistorie nog hebben meegemaakt? Ben jij zo intellectueel arm dat je niets anders kan doen dan die 2 te vergelijken. Wil je BdW vergelijken doe dat dan met mensen van zijn eigen leeftijd, niet de mensen die zijn overgrootouders konden zijn...

2

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be