![]() |
Lichtend Voorbeeld voor het Vlaamse parlement!
[size=2][/size]
[size=2]Uit het BvL van vandaag![/size] [size=2] Citaat:
Citaat:
[size=2][/size] [size=2]Ik hoorde het vannacht al op radioI en vandaag staat het in de krant.[/size] [size=2]Wat hebben de Basken dat onze 'Vlaamse' parlementairen niet hebben?[/size] [size=2]Wanneer volgt ons Vlaams parlement dit voorbeeld?[/size] |
Er is een zeer groot verschil tussen baskisch nationalisme en vlaams nationalisme, mijn beste...
Mag ik er nogmaals aan herinneren, dat volgens een peiling dit jaar meer dan 80 procent van de Vlamingen geen onafhankelijk vlaanderen wil! |
Gelieve in het juiste subforum te posten.
|
Citaat:
Vlaams nationalisme is rechts en veeeeeeeeel te braaf! |
Citaat:
En dat gebeurde ook niet....... (ook maar ter herinnering :-) ) |
Citaat:
|
Ik vraag me af of dat referendum gehouden en de uitslag gerespecteerd zal worden. Volgens de Spaanse grondwet is een referendum pas officieel als het Spaanse parlement ermee instemt.
Het zou natuurlijk mooi zijn als dit het einde van het ETA-geweld zou betekenen, maar ik vrees dat die geen genoegen nemen met een "vrije associatie". |
Citaat:
|
Citaat:
De Belgische staat heeft ondanks al haar gebreken, nooit op grote schaal een open oorlog gevoerd met Vlaanderen of door foltering en massavervolging het Vlaams-nationalisme bestreden (de uitspattingen van de repressie, die dan weer een sterk overtrokken reactie waren op de uitspattingen van de collaboratie, niet te na gesproken). Daarom is het begrijpelijk dat het Vlaams-nationalisme zweert bij geweldloosheid en parlementarisme, en dat is maar goed ook. |
|
Citaat:
En de BUBbelkes moeten zeker niet in de regering stappen. Ze halen och arme 13.000 stemmen en daar bij gaan ze overal, waar ze vroeger reeds opkwamen op Leuven na, achteruit. In Antwerpen -169 (niet fameus hé Kim) In Oost-Vlaanderen -105 In BHV - 640 [font=Verdana] [/font] |
Citaat:
FEIT is dat dit volk van zijn Spaanse bezetters af wil en zijn parlement zelfs voorziet in een referendum om zijn volk te raadplegen. Indien het Spaanse parlement zich niet bij de volkswil van de Basken neerlegt, is het datzelfde Spaanse parlement dat zichzelf, de Spaanse grondwet ten spijt, als nep-democratisch ontmaskert. |
Het stilzwijgen van de BUB'ers vind ik treffend. We staan op de drempel van de eerste seccessie binnen de EU-grenzen en ze geven geen kik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be