![]() |
Waar luisteren je buren momenteel naar ?
Dean Martin - I love you :evil::evil::evil:
De baby van de andere buren vindt het aan zijn gekrijs te horen ook maar niets |
Citaat:
|
Kinderen, het enige lawaai waar ik me niet aan stoor. Zelfs huilende of ruziemakende kinderen geven me een warm gevoel.
|
Twee huizen verder is het een ganse dag en avond kerstmuziek buiten aan de straatkant..
Gelukkig hoor ik dat niet tot bij mij. |
Ik bezocht ooit Dirupo's stad Bergen/Mons en was er na tien minuten alweer weg. Er schalde daar verschrikkelijke muziek en redelijk hard door luidsprekers in de straten op weg van het station naar het museum. Neen bedankt. Heb mijn kar ook al laten staan in de supermarkt toen ik de winkelmuziek niet meer aankon.
|
Reggae, hiernaast woont een hippie.
|
Mijn buren mogen het gegil van mijn haakse slijper aanhoren.
Titaniumplaat wringt wat tegen. |
Citaat:
|
Af en toe waagt de buurman zich aan Fade to Black op gitaar. Klinkt best goed eigenlijk, alleen zou ik de bastonen iets meer naar beneden draaien.
|
Citaat:
Maar ik vrees dat ze getrouwd zijn met een broodje in de oven. Getrouwd in oktober, en nu al een 5 maanden buikje.... Oftewel, de eerste 2 jaar gaan we gejank mogen horen. |
Ik heb mijn buren allang opgevreten bij volle maan.
Ik bedoel, mijn buren horen mij de maan bezingen bij volle maan. Ik bedoel, Ach, laat maar zitten. |
Naar mijn lawaai !! :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tony Joe White - Poilk Salad Annie
die mens maakt rare kreungeluiden. Niet zeker of hij aan het zingen is of op de WC-pot zit. |
Naar mijn haan elke morgen...
|
Hun hond. En ik dus ook.
|
ik zou mijnen bewakingscamera kunnen aanzwengelen, en eens heel hard roepen dan luisteren ze naar mij op dat moment, maar ik ga dat niet doen, want ik ben ne rustige mens.
|
Citaat:
|
:mrgreen: :thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be