![]() |
Paus Franciscus: "het is terrorisme"
Even Pope Francis Called The Zionist Entity A Terrorist.VIDEO 18 dec 2023 = = = Paus Franciscus windt er geen doekjes om: "het is terrorisme", wat de zionisten doen in Gaza is terrorisme. |
Lol, de masters of pedo gaan ook hun mening geven, die zouden zich beter kalm houden. Hoe meer de kerk voor iets is, hoe meer de mensen tegen zijn.
Ik wist niet dat je zo katholiek was trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Israël is vertrokken uit Gaza en heeft ze een grote vrijheid gegeven en zelfs geldstromen toegelaten, dat heeft niet geresulteerd in meer rust maar net het omgekeerde. Wat wil je dat Israël nu doet, nog meer vrijheid geven? Ik bedoel, zo achterlijk zijn de Israeli nu ook weer niet. De Palestijnen willen oorlog en dat krijgen ze nu ook, ik zie niet in waarom ze moeten klagen, ze krijgen wat ze al jaren vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De paus heeft het in zijn voorbeelden over de moorden op christelijke burger vrouwen door Israëlische snipers in Gaza en op de destructie van christelijke historische gebouwen. Hij kan moeilijk anders dan zich uitspreken hier tegen.
Pas geleden nog een getuigenis gehoord van een christen (in Jeruzalem meen ik) bij a wenend zeggend hoe ze dagelijks bespuwd worden. De uitverkorenen maken geen onderscheid tussen Palestijnse moslims of christenen in hun etnische zuiveringen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In Rome zitten er nog machtige kardinalen in de Curie die de Joden verwijten dat ze Christus vermoord hebben...
(----> De Da Vinci code) |
Citaat:
(Niet dat het niet zou kunnen maar dan gaan die toch niet in de baan om Fransiscus zitten.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk heeft (in deze, toevallig) de paus gelijk.
Een aantal acties van Israël zijn ronduit terroristisch. Maar een veel groter aantal acties van Hamas zijn, in het kwadraat zo groot terroristisch. Overeenkomst met Putin: Putin draait er zijn hand niet voor om om 100.000den jongeren van zijn eigen land de dood in te sturen. Hamas wist ook zeer goed wat de gevolgen gingen zijn van hun aanval, namelijk een honderdvoudige wraak vanwege Israël. Alhoewel ik akkoord ga met meedogenloze kritiek op de paus ivm kindermisbruik (zowel seksueel als adoptie ...), heeft zijn mening over Israël-Palestinië niets met mekaar te maken. |
Citaat:
Uiteindelijk een goeie zaak, nu is duidelijk wie hamas en de Palestijnen echt zijn en wat Israël moet doen om veilig te kunnen leven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be